کد خبر : 1686808 | 10 خرداد 1399 ساعت 22:49 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

بایرن 5 - 0 دوسلدورف؛ در مسیر هشتمین قهرمانی

بایرن مونیخ با ارائه نمایشی درخشان با پنج گل دوسلدورف را در هم کوبید.

بایرن 5 - 0 دوسلدورف؛ در مسیر هشتمین قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در هفته های اخیر و با از سرگیری مسابقات یک به یک در حال مغلوب کردن رقباست، امشب نیز نمایشی فوق العاده مقابل دوسلدورف ارائه داد و با پنج گل حریف نگون بخت را بدرقه کرد تا بخت خوبی برای فتح بوندسلیگا برای هشتمین فصل متوالی داشته باشد.

 

بازی با برتری بایرن مونیخ آغاز شد و این تیم بعد از یکی دو حمله نصفه و نیمه در دقیقه 14 به گل رسید. روی ارسال مولر و ضربه پاوارد، توپ در دهانه دروازه به یورگنسن برخورد کرد و بازیکن دوسلدورف به اشتباه دروازه خودی را گشود.

 

1499961

 

دقایقی بعد و روی ارسال رابرت لواندوفسکی از سمت راست، توماس مولر با یک ضربه والی تماشایی دروازه دوسلدورف را تهدید کرد، اما کاستنمیر به زیبایی توپ را دفع کرد.

 

اما در دقیقه 29 بایرن مونیخ به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال جاشوا کیمیچ از روی نقطه کرنر، این بار پاوارد با یک ضربه سر محکم و چکشی موفق به زدن گل دوم تیمش شد.

 

1499962

 

در ادامه و در شرایطی که به نظر می رسید نیمه نخست رو به پایان است بایرن باز هم به گل رسید. روی همکاری زیبایی گناربری و توماس مولر، لواندوفسکی در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد و به راحتی دروازه را باز کرد تا نیمه نخست با برتری 0-3 بایرن مونیخ به اتمام برسد.

 

اما بایرن مونیخ نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل سوم دست یافت. ارسال سرژ گناربری از سمت راست در دهانه دروازه به لواندوفسکی رسید و او به زیبایی و با یک ضربه پشت پا گل چهارم را نیز به ثمر رساند.

 

1499964

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 52 بایرن به گل پنجم هم دست یافت. آلفونسه دیویس با یک حرکت انفرادی وارد محوطه شد و با ضربه ای زمینی و دقیق زننده گل پنجم تیمش لقب گرفت.

 

در دقیقه 63 توماس مولر می توانست روز خوب خود را با گلزنی تکمیل کند، اما ضربه این ستاره آلمانی راهی به دروازه نیافت.  در دقیقه 66 گیلسمن می توانست یکی از گل های دریافتی را جبران کند، اما ضربه زمینی او با واکنش تماشایی مانوئل نویر همراه شد.

 

دقایقی بعد رابرت لواندوفسکی در شلوغی داخل محوطه تا آستانه ثبت هت تریک نیز پیش رفت، اما ضربه زمینی او با مهار تماشایی دروازه بان دوسلدورف همراه شد. در ادامه بایرن تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل های بعدی داشت و یکی دو موقعیت نیز خلق کرد، اما در نهایت توپی از خط دروازه ها رد نشد و بایرن با همان پنج گل موفق به غلبه بر دوسلدورف شد.

دیدگاه‌ها