کد خبر : 1686830 | 11 خرداد 1399 ساعت 01:08 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

سه ملی‌پوش دیگر در ترکیب قهرمان لیگ هندبال

با اضافه شدن جلال کیانی، حسین جهانی و مسلم زلفی، سه بازیکن ملی‌پوش برای تیم هندبال مس کرمان، روند نقل و انتقالات این تیم ادامه پیدا کرد.

سه ملی‌پوش دیگر در ترکیب قهرمان لیگ هندبال

به گزارش "ورزش سه"، تیم هندبال مس کرمان که به عنوان قهرمان لیگ برتر فصل قبل، نماینده ایران در رقابت های باشگاه های آسیا محسوب می شود، در روزهای اخیر گام های بلندی را برای تدارک یک تیم قوی برای فصل بعد رقابت ها برداشته است.

 

جلال کیانی بازیکن فصل قبل تیم سپاهان اصفهان، در سال های اخیر به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی ایران در رقابت های مختلف حضور داشته است.


کیانی که اصالتی کرمانی دارد در پست بغل راست بازی می کند و به همراه تیم ملی در سال های اخیر حضور در جام جهانی و عنوان دومی مسابقات آسیایی گوانجو را در کارنامه دارد، به تیم مس کرمان ملحق شد.

 

حسین جهانی دیگر بازیکن کرمانی فصل آینده مس کرمان که در عضویت تیم ملی جوانان قرار دارد، دفصل قبل هم برای تیم هندبال مس بازی می کرد و یکی از ارکان موفقیت این تیم محسوب می شد که این بازیکن نیز قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

 

مسلم زلفی بازیکن ملی پوش فصل قبل تیم ذوب آهن اصفهان نیز دیگر بازیکنی است که با عقد قرارداد با تیم هندبال مس کرمان به این تیم پیوسته است.

 

دیدگاه‌ها