کد خبر : 1686833 | 11 خرداد 1399 ساعت 01:10 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: خوشحالم بازیکنانم بی‌خیال بازی نکردند

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، پس از این پیروزی 5-0 تیمش مقابل فورتونا دوسلدورف، از اینکه شاگردانش در باد پیروزی مقابل دورتموند نخوابیدند، ابراز رضایت کرد.

فلیک: خوشحالم بازیکنانم بی‌خیال بازی نکردند

به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها در دیدار قبلی موفق شدند با یک گل نزدیک ترین تعقیب کننده شان، دورتموند، را شکست بدهند و در فاصله 6 هفته تا پایان فصل، اختلاف در صدر جدول را به 7 امتیاز رساندند.

علی رغم این فاصله قابل توجه، بایرنی ها امروز مقابل فورتونا دوسلدورف با انگیزه زیادی بازی کردند و توانستند با 5 گل به پیروزی برسند؛ نتیجه ای که فلیک را بسیار خوشحال کرد.

او به خبرنگاران گفت:" ما می خواهیم یک فصل موفق داشته باشیم و هنوز چیزهای زیادی هست که باید برای آنها بازی کنیم. برای من مهم بود که بعد از بازی دورتموند، با بی خیالی بازی نکنیم. من بسیار بسیار راضی هسم. ما امروز خیلی هجومی بودیم.

 

1499980

 

این فلسفه ماست. ما درون تیم، یکدیگر را به جلو هل می دهیم. شما می توانید این را درون زمین هم بشنوید."

فلیک همچنین در مورد لوکاس هرناندز که در ابتدای نیمه دوم جای خود را به مایکل کوئیزانس داد، گفت:" ما باید او را بیرون می کشیدیم زیرا او از ناحیه ران دچار آسیب دیدگی شد و ماندن او در زمین، ریسک بزرگی بود. به همین دلیل ما کوئیزانس را به زمین فرستادیم. او شایسته این فرصت بود زیرا در تمرینات ما را کاملا متفاعد کرد."

دیدگاه‌ها