کد خبر : 1686849 | 11 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

دیویس: لقب جدیدم، "میگ‌میگ" را دوست دارم

آلفونسو دیویس، پدیده جوان بایرن مونیخ که به دلیل سرعت خیره‌کننده خود به شخصیت کارتونی "رودرانر" یا "میگ‌میگ" تشبیه می‌شود می‌گوید این لقب جدید را دوست دارد.

دیویس: لقب جدیدم، "میگ‌میگ" را دوست دارم

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس، ستاره جوان کانادایی بایرن مونیخ که دیشب در جریان پیروزی 5-0 بایرن مقابل دوسلدورف یکی از گلهای تیمش را هم زد به دلیل سرعت خارق‌العاده‌اش در میدان مورد توجه قرار گرفته و به شخصیت کارتونی "رودرانر" یا "میگ‌میگ" تشبیه شده است. دیویس می‌گوید این لقب جدید را دوست دارد و از آن راضی است.

 

اولین بار چند روز پیش و بعد از پیروزی بایرن مقابل دورتموند بود که توماس مولر هم‌تیمی دیویس او را به شخصیت رودرانر تشبیه کرد و از آن زمان بود که خیلی‌ها برای توصیف سرعت خارق‌العاده او از این لقب استفاده کردند. دیویس دیشب در جریان پیروزی بایرن مونیخ مقابل دوسلدورف هم با سرعتش یک بار دیگر نگاه‌ها را متوجه خود کرد و هم موفق به گلزنی شد.  

 

1499990

 

دیویس گل پنجم و آخر بایرن مونیخ در جریان پیروزی 5-0 مقابل دوسلدورف را زد و در مصاحبه آخر بازی گفت از لقب رودرانر خوشش می‌آید و از آن خیلی هم راضی است.

 

دیویس در پایان بازی در مقابل خبرنگاران گفت:" من آن کارتون را می‌شناسم. وقتی بچه بودم کارتون کایوت و رودرانر را نگاه می‌کردم. بله، من سریعم. وقتی توماس مولر گفت مثل رودرانر هستم این را به عنوان یک تعریف عالی قبول کردم. این برای من لقب خوبی است".

 

ستاره جوان کانادایی در ادامه گفت:" من خیلی راجع به حرفهایی که درباره‌ام زده میشود فکر نمی‌کنم. من هر روز وظایفم را انجام می‌دهم و سعی می‌کنم به باشگاهم کمک کنم تا در بازی‌های هر چه بیشتری پیروز شود. ما روز سه‌شنبه مقابل دورتموند بازی خیلی سختی داشتیم. در این بازی هم می‌خواستیم نشان دهیم که از نظر ذهنی و روانی آماده‌ایم و موفق شدیم سه امتیاز را بدست بیاوریم".

 

 

 

  

دیدگاه‌ها