کد خبر : 1686851 | 11 خرداد 1399 ساعت 09:40 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

یک خبر بد برای بایرن؛ مصدومیت لوکاس هرناندز

ناکامی‌های لوکاس هرناندز در فصل اول حضورش در بایرن مونیخ دیشب هم ادامه پیدا کرد و او در بازی مقابل دوسلدورف از ناحیه عضلات پا دچار مصدومیت شد.

یک خبر بد برای بایرن؛ مصدومیت لوکاس هرناندز

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس هرناندز در جریان پیروزی 5-0 بایرن مونیخ مقابل دوسلدورف که دیشب بدست آمد از ناحیه عضلات پا مصدوم شد. این خبر را هانسی فلیک سرمربی بایرن در پایان بازی تایید کرد. این مصدومیت برگ جدیدی از دفتر مشکلات عجیب و غریب هرناندز در اولین فصل حضورش در باواریا است.

 

1499993

 

لوکاس هرناندز تنها تغییر ترکیب بایرن مونیخ نسبت به ترکیبی بود که روز سه‌شنبه دورتموند را شکست داده بود. او به جای ژروم بواتنگ در مرکز خط دفاعی به میدان رفته بود. این دومین بازی فیکس ستاره ملی‌پوش فرانسوی برای بایرن در سال جاری میلادی بود. او که در ماه اکتبر از ناحیه ساق پا آسیب دیده بود سه ماه را از دست داده بود.

 

هرناندز که پیش از شروع فصل جاری با قراردادی 80 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید خریداری شده در فاصله بین دو نیمه بازی دیشب جای خود را به میکائیل کویزانس داد و جاشوا کیمیش به جای او در مرکز خط دفاعی به کار گرفته شد. در پایان بازی هانسی فلیک سرمربی بایرن تایید کرد که هرناندز از ناحیه عضلات پا مصدوم شده و او نمی‌خواسته با استفاده او تا پایان بازی ریسک کند. هنوز شدت و میزان مصدومیت ستاره فرانسوی مشخص نیست.

 

 

دیدگاه‌ها