کد خبر : 1686853 | 11 خرداد 1399 ساعت 09:46 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

مسئولان شیمیدر ۵۰ ٪ قرارداد من را بدهکارند

رستم‌پور: فصل آینده خارج از ایران بازی خواهم کرد

ملی‌پوش بسکتبال گفت: مسئولان شیمیدر تنها ۵۰ ٪ از قرارداد من را پرداخت و بقیه را هنوز پرداخت نکرده‌اند.

رستم‌پور: فصل آینده خارج از ایران بازی خواهم کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، مایک رستم‌پور در مورد آغاز فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از شهریور امسال اظهار داشت: به نظرم این یک تصمیم خوب و ایده‌آل است که مسئولان تصمیم گرفته‌اند از سه ماه دیگر لیگ جدید را استارت بزنند و از این موضوع استقبال می‌کنم.

 

وی درباره شرایط خود برای فصل آینده گفت: به احتمال ۹۹ درصد برای فصل آینده در خارج از ایران بازی خواهم کرد. هر سال پیشنهاد‌ات زیادی از تیم‌های اروپایی و آمریکای جنوبی دریافت می‌کنم و پس از حضورم در جام‌جهانی، مطمئن هستم که پیشنهاد‌های بهتری برای فصل بعد به دستم خواهد رسید.

 

ملی‌پوش بسکتبال در پاسخ به این سوال که کرونا چه تاثیری می‌تواند روی قرارداد بازیکنان داشته باشد، توضیح داد: به دلیل کرونا هم قرارداد بازیکنان برای فصل آینده کمتر خواهد شد و هم باشگاه‌‎ها بودجه خود را کاهش خواهند داد. به نظرم در این وضعیت بازیکنان فقط باید به تیم‌هایی بروند که آنچه در قرارداد‌ها آورده می‌شود به آن عمل شود. هر تیمی که مشکلات مالی یا سابقه عدم پرداخت مطالبات مالی بازیکنان را دارد باید از لیگ کنار گذاشته شود.

 

رستم‌پور در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان شیمیدر مبلغ کامل قرارداد او را پرداخت کرده‌اند یا خیر، گفت: مسئولان شیمیدر تنها ۵۰ ٪ از قرارداد من را پرداخت و بقیه را هنوز پرداخت نکرده‌اند. من یک قرارداد تضمین شده با این تیم امضا کرده‌ام و انتظار دارم که تمام پول من را پرداخت کنند. 

 

دیدگاه‌ها