کد خبر : 1686854 | 11 خرداد 1399 ساعت 10:00 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

شیلد صورت بکن‌باوئر برای تماشای برد بایرن(عکس)

درحالیکه بایرن مونیخ دیشب در خانه خود یک پیروزی مهم بدست آورد حضور بکن‌باوئر اسطوره این تیم در ورزشگاه خالی از تماشاچی به دلیل استفاده‌اش از شیلد صورت خبرساز شد.

شیلد صورت بکن‌باوئر برای تماشای برد بایرن(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در خانه خود آلیانز آرنا به مصاف دوسلدرف رفت و موفق شد با ارائه یک نمایش برتر و پیروزی 5-0 موقتا اختلاف خود با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش را به 10 امتیاز برساند و بیش از هر زمان دیگری خود را به قهرمانی بوندس‌لیگا نزدیک ببیند.

 

با اینکه بازی بایرن- دوسلدورف در ورزشگاه خالی از تماشاچی آلیانز آرنا برگزار می‌شد ولی چند نفر از اسطوره‌های بایرن از جمله اولی هوینس رئیس سابق باشگاه و فرانتس بکن‌باوئر اسطوره فوتبال باواریا و از مسئولین باشگاه مونیخی در ورزشگاه خالی از تماشاچی حضور داشتند تا بازی قرمزها را از نزدیک تماشا کنند.

 

1499994

 

درحالیکه هر یک از چهره‌های حاضر روی سکوها برای محافظت خود در مقابل خطر ابتلا به ویروس کرونا از تمهیدات خاصی استفاده کرده بودند بعضی از این تهمیدات به دلیل خاص بودن‌شان مورد توجه دوربین‌های تلویزیونی و عکاس‌ها قرار گرفت.

 

درحالیکه برای مثال اولی هوینس از یک ماسک تنفسی قرمزرنگ استفاده کرده بود، فرانتس بکن‌باوئر بدون ماسک تنفسی و با یک شیلد صورت بازی تیمش را تماشا می‌کرد. چهره خاص فرانتس با این شیلد صورت باعث شده بود توجه عکاس‌های حاضر در استادیوم به او جلب شود.

 

 

دیدگاه‌ها