کد خبر : 1686862 | 11 خرداد 1399 ساعت 10:34 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

آندرس اینیستا؛ یک بارسایی سرانجام فاتح ACL؟

آندرس اینیستا ستاره تیم ویتسل کوبه ژاپن امیدوار است که با پیراهن این تیم دست به شگفتی زده و قهرمان ACL 2020 شود.

به گزارش ورزش سه، آندرس اینیستا تابستان ۲۰۱۸ به تیم ویتسل کوبه ژاپن پیوست و موفق شد با قهرمانی در جام حذفی فصل گذشته، جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را بگیرد. او البته بدشانس بود که این اتفاق برایش یک سال دیرتر رخ داد و فرصت تلاش برای رویارویی با هم‌تیمی سابقش یعنی ژاوی ارناندس را پیدا نکرد.

 

با این حال ویتسل کوبه که کلکسیونی از ستاره‌های بین المللی نظیر داوید ویا، لوکاس پودولسکی، توماس فرمالن و همین آندرس اینیستا را در اختیار داشت، شروع فوق العاده ای را در لیگ قهرمانان رقم زد و توانست در دو بازی نخست پیروز شود و با ۶ امتیاز صدرنشین شود. شاید اگر تعطیلی کرونایی نبود، حالا آن ها به عنوان صدرنشین صعود کرده و برای حضور در جمع هشت تیم برتر تلاش می‌کردند.

 

1500002

 

اینیستا که با بارسلونا توانست تمام جام های ممکن را کسب کند، حالا امیدوار است با ویتسل کوبه دست به شگفتی بزند و به قهرمانی ACL برسد. اگرچه ارزش این جام بسیار کمتر از لیگ قهرمانان اروپاست اما همین که ستاره اسپانیایی موفق به کسب آن شود و ویتسل کوبه را برای نخستین بار به قهرمانی قاره ای برساند، بدون تردید نامش را در تاریخ این باشگاه بیش از پیش ماندگار خواهد کرد. همچنین علاوه بر آن، حضور با پیراهن این تیم در جام باشگاه های جهان هم اتفاقی ویژه خواهد بود.

 

حالا هافبک خوش تکنیک و سابق بارسا تمریناتش را با این تیم آغاز کرده و برای شروع لیگ که در ۱۴ تیر ماه خواهد بود تلاش می‌کند؛ تلاش مستمر برای حفظ فرمی که دو پاس گل تماشایی را برایش در لیگ قهرمانان به دنبال داشت.

 

در سال های گذشته ژاوی ارناندس تلاش زیادی برای فتح لیگ قهرمانان آسیا کرد و سال ۲۰۱۸ تا آستانه رسیدن به فینال هم پیش رفت اما به سد بزرگی به اسم پرسپولیس خورد و از قهرمانی بازماند و حالا باید دید اینیستا چه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها