کد خبر : 1686867 | 11 خرداد 1399 ساعت 10:50 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

یووه به بارسا: آنسو فاتی در مقابل پیانیچ

روزنامه اسپورت مدعی است باشگاه یوونتوس به بارسلونا اعلام کرده در ازای واگذاری میرالم پیانیچ خواهان به خدمت گرفتن آنسو فاتی، پدیده جوان بلوگرانا است.

یووه به بارسا: آنسو فاتی در مقابل پیانیچ

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه کاتالان اسپرت مدعی شد باشگاه یوونتوس به بارسلونا اعلام کرده در هر توافقی که برای انتقال میرالم پیانیچ از این تیم به نوکمپ صورت بگیرد، انتقال آنسو فاتی پدیده جوان بارسا به بیانکونری باید جزئی از این توافق باشد.

 

1500013

 

درحالیکه انتظار می‌رود در ماه‌های آتی انتقال میرالم پیانیچ از یوونتوس به بارسلونا انجام شود، باشگاه کاتالان به دلیل دشواری‌های اقتصادی ناشی از بحران کرونا خواهان مذاکره با بیانکونری است تا در صورت امکان بخشی از هزینه این انتقال را با واگذاری بازیکن بپوشاند. اسپرت می‌گوید حالا که به نظر می‌رسد انتقال آرتور به یوونتوس انجام شدنی نیست، بیانکونری توجه خود را به جذب آنسو فاتی معطوف کرده است.

 

آنسو فاتی که امسال برای اولین بار با پیراهن تیم بزرگسال بارسا به میدان رفته هم به جوانترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شده و هم رکورد جوانترین گلزن تاریخ بارسلونا را به خود اختصاص داده.

 

1500011

 

جالب اینجا است که با وجود اینکه اخیرا اعلام شده بود بارسلونا تمایلی برای از دست دادن پدیده جوانش ندارد ولی اسپورت می‌گوید ظاهرا بلوگرانا آنقدر به جذب پیانیچ علاقه دارد که حتی حاضر است در ازای او آنسو فاتی را به تورینی‌ها واگذار کند.

 

 

دیدگاه‌ها