کد خبر : 1686872 | 11 خرداد 1399 ساعت 11:35 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

تکیه یک مدیر وزارتی دیگر بر صندلی ریاست؛

داوود عزیزی رییس فدراسیون تنیس شد

داوود عزیزی با 34 رای برای 4 سال آینده رییس فدراسیون تنیس شد.

داوود عزیزی رییس فدراسیون تنیس شد

به گزارش "ورزش سه"، مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس صبح امروز در هتل المپیک آغاز شد؛ در حالی که مهدی علی نژاد به عنوان معاون وزیر ورزش ریاست مجمع را برعهده داشت و فضل الله باقرزاده نیز به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع حاضر بود. 


عبدالرضا آریان فر، علیرضا پور سلمانی، پیمان جعفری طهرانی، سید محمود رضا حسینی، داود عزیزی، سید کامیار کیمیایی و سیدرضا میر ابوطالبی هفت کاندیدای ریاست فدراسیون تنیس بودند که حسینی و میرابوطالبی در مجمع  حضور پیدا نکردند.


در ابتدای مجمع مهدی علی‌نژاد رئیس مجمع از کاندیداها خواست تا تنها به ارائه برنامه خود بپردازند و اصول اخلاقی را رعایت کنند. همچنین از کاندیداها خواسته شد تا اگر قصد انصراف دارند ۱۰ دقیقه سخنرانی را نداشته باشند.


بعد از سخنرانی کاندیداهای حاضر در مجمع برای اعضای حاضر، رای گیری برای انتخاب رییس فدراسیون تنیس بعد از 19 ماه که این فدراسیون با سرپرست اداره می شد، آغاز شد. 


در نهایت داوود عزیزی، مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت ورزش و جوانان که حرف و حدیث های زیادی درباره حضورش در انتخابات وجود داشت، توانست با کسب 34 رای به عنوان رییس فدراسیون تنیس در 4 سال آینده انتخاب شود. 


همچنین پیمان جعفری طهرانی 6 رای، کامیار کیمیایی 2 رای و پورسلمانی یک رای به دست آوردند.

 

1500021

دیدگاه‌ها