کد خبر : 1686882 | 11 خرداد 1399 ساعت 11:57 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

کربکندی: شاید از ذوب آهن جدا شوم

رسول کربکندی که به عنوان رئیس سازمان فوتبال ذوب آهن فعالیت دارد، در آستانه قطع همکاری با این باشگاه اصفهانی قرار گرفته است.

کربکندی: شاید از ذوب آهن جدا شوم

به گزارش "ورزش سه"، پیشکسوت فوتبال اصفهان که سابقه حضور در جام جهانی 1978 را در کارنامه دارد، این فصل پس از مدت ها به فوتبال اصفهان بازگشت و به عنوان رئیس سازمان فوتبال ذوب آهن در این تیم فعالیت کرد. با این حال اختلاف نظر او با مدیریت سبب شده تا وی در آستانه جدایی از سبزها قرار بگیرد، کربکندی ماجرا را در گفتگو با ایمنا اینطور توضیح می‌دهد: جواد محمدی مدیرعامل باشگاه مشکل سنگ کلیه دارد و مدتی درگیر آن شده است، هنوز به طور رسمی خیلی با هم صحبت نکرده‌ایم. به چند دلیل تصمیم گرفته‌ام که دیگر به باشگاه نروم. اما ممکن است چند روز دیگر با آقای محمدی جلسه بگذاریم و به توافق برسیم. از ابتدای ماه جاری به باشگاه نرفته‌ام. به خاطر اینکه محمدی هم درگیر بیماری است و هنوز با هم صحبت نکرده‌ایم.

 

گفته می‌شد که او از باشگاه خواسته تا حقوق 30 میلیونی در ماه برایش در نظر بگیرند؛ کربکندی در این باره توضیح می‌دهد: یکی از موارد اختلاف من با باشگاه مالی است، اما همه آن نیست. به هر حال وقتی آدم به جایی می‌رود و در جایگاهی قرار می‌گیرد باید بداند برای چه او را می‌خواهند. اگر تخصص فوتبال می‌خواهند با آن رقمی که اعلام کردند حاضر نشدم بروم. ولی مشکل ما تنها این نیست و جایگاه مدیر سازمان فوتبال که مرا در آن قرارداده اند حفظ نشده و در مسئولیتم دخالت کردند و به همین دلیل این تصمیم را گرفتم.

 

او همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص میزان حقوقش هم گفته است: برای من ۱۰ میلیون در نظر گرفتند ولی بحث ۳۰ میلیون نبود. برای اینکه قرار باشد رئیس سازمان فوتبال و مدیر فنی تیم باشم، همراه تیم همه سفرها را بروم و سر تمرین‌ها حضور یابم، حاضر نشدم با این مبلغ بروم. اما ۳۰ میلیون رقمی نبوده که مورد بحث ما شده‌ باشد. آقایان یک کلام روی ۱۰ میلیون تاکید داشتند من هم قبول نکردم.

دیدگاه‌ها