کد خبر : 1686883 | 11 خرداد 1399 ساعت 11:56 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک:

به لواندوفسکی گفتم باورم نمی‌شود به فورتونا گل نزدی

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، فاش کرد که پیش از دیدار شب گذشته مقابل فورتونا دوسلدورف، به روبرت لواندوفسکی گفت که بسیار شگفت زده شده که او موفق به گلزنی مقابل این تیم نشده بود.

به لواندوفسکی گفتم باورم نمی‌شود به فورتونا گل نزدی

به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها شب گذشته موفق شدند با نتیجه 5-0 فورتونا دوسلدورف را شکست بدهند و لواندوفسکی هم در این دیدار دو گل زد تا اکنون مقابل هر 18 تیم بوندس لیگا گل زده باشد.  به این ترتیب، این مهاجم لهستانی آمارش گلزنی اش در این فصل را به 43 گل در همه رقابت ها افزایش داد. فلیک اکنون فاش کرد که با اشاره به گل نزدن لواندوفسکی مقابل فورتونا، قصد داشت انگیزه های او را افزایش بدهد.

فلیک به خبرنگاران گفت:" به لواندوفسکی گفتم که از اینکه در کنفرانس مطبوعاتی شنیدم او مقابل فورتونا دوسلدورف گلزنی نکرده، شگفت زده شدم و اینکه او باید این آمار را در اولین فرصت تغییر بدهد. و البته او این کار را انجام داد."

 

1499959

 

بایرن در 29 بازی این فصل، 86 گل به ثمر رساند و با توجه به 5 بازی باقی مانده، این تیم می تواند به رکورد 100 گل زده برسد اما فلیک تاکید کرد که این اولویتش در دیدارهای باقی مانده نیست.

" اهداف دیگری هستند که برای ما مهمترند. این فصل خیلی موفقی داشته باشیم. اگر اینطور باشد، اگر بتوانیم یکی دو گل بیشتر بزنیم، بهتر هم می شود. اما مطمئنا تمرکز ما روی بوندس لیگاست. برای اینکه لیگ را با همین روند به پایان برسانیم."

دیدگاه‌ها