کد خبر : 1686886 | 11 خرداد 1399 ساعت 12:14 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

کیه‌ران تریپیه:

تاتنهام اجازه نداد فصل قبل جراحی کنم

کیه‌ران تریپیه، مدافع راست انگلیسی اتلتیکو مادرید، از باشگاه سابقش، تاتنهام، به دلیل اینکه او را مجبور کرد یک عمل جراحی ضروری را به تعویق بیندازد، انتقاد کرد.

تاتنهام اجازه نداد فصل قبل جراحی کنم

به گزارش "ورزش سه"، تریپیه در آخرین فصل حضورش در تاتنهام، به دلیل مصدومیت از فرم مطلوب دور بود و نتوانست بازی های خوبی ارائه بدهد. او در نهایت در تابستان 2019 با انتقالی 25 میلیون دلاری به اتلتیکو مادرید پیوست و در این فصل 26 گل در همه رقابت ها برای تیم مادریدی انجام داد.

او در این فصل هم به دلیل جراحی ای که روی ران پایش انجام داد، تعدادی از بازی های اتلتیکو در ماه های ژانویه و فوریه را از دست داد. تریپیه اعلام کرد که این جراحی را باید فصل گذشته انجام می داد و از تاتنهام به دلیل اینکه او را مجبور کرد این کار را به تعویق بیندازد، انتقاد کرد.

او به میرر گفت:" مطمئنا احساس می کنم نسبت به فصل قبل در تاتنهام، بازیکن بهتری هستم. فصل گذشته دوره دشواری بود زیرا با مصدومیت درگیر بودم.

 

1420255

 

این بهانه نیست زیرا این مسئله را پنهان نکردم. من ماه ها از ناحیه ران و لگن مشکل داشتم و سرانجام بعد از تعطیلات زمستانی در اسپانیا در ژانویه عمل کردم. به دلیل زمان تعطیلات، تنها چند هفته به خاطر عمل جراحی دور از میادین بودم و حالا احساس خیلی بهتری دارم.

من باید این عمل را سال قبل در تاتنهام انجام می دادم اما آنها نمی خواستند که من آن زمان عمل کنم. من فصل قبل مشکلات زیادی داشتم؛ به خاطر بازی هایی که انجام دادم و مشکلاتی که با مصدومیت ها داشتم.

به نقطه ای رسیدم که این فصل باید جراحی می کردم و واقعا باید جراحی را فصل قبل انجام می دادم. اما بازی های مهم زیادی داشتیم...من واقعا نمی خواستم با آن شرایط بازی کنم."

دیدگاه‌ها