کد خبر : 1686887 | 11 خرداد 1399 ساعت 12:14 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش حراست وزارت ورزش به کلیپ جنجالی شناگران

مدیرکل حراست وزارت ورزش گفت: در پرونده دلالی فوتبال رایزنی هایی با فدراسیون فوتبال و وزارت اطلاعات داشته ایم.

واکنش حراست وزارت ورزش به کلیپ جنجالی شناگران

به گزارش "ورزش سه"، جعفر سمیعی، مدیرکل حراست وزارت ورزش در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس در جمع خبرنگاران درباره بحث دلالی در فوتبال که با ورود وزیر ورزش نیز همراه بوده، گفت: وزارت برای برخورد با دلالانی که به صورت غیرقانونی در فوتبال کار می کنند، برنامه دارد. پرونده ای تشکیل شده و با دوستان در فدراسیون هم رایزنی انجام شده است. انشالله که به جای خوبی برسد. از ظرفیت وزارت اطلاعات هم همانطور که آقای وزیر نامه نگاری کردند، استفاده خواهیم کرد.


وی افزود: از نظر قانونی ما نمی توانیم اسم کسی را اعلام کنیم. مرجع قانونی در این باره تصمیم گیرنده است.


مدیرکل حراست وزارت ورزش درباره تخلفات صورت گرفته در فضای مجازی نیز عنوان کرد: متاسفانه فضای بی اخلاقی در ورزش زیاد شده و فقط هم شامل حال فوتبال نیست. مرکز رسیدگی به این موضوعات حراست وزارت ورزش نیست. دستگاه قضایی، کمیته اخلاق فدراسیون ها و خود افراد هستند که باید این موضوع را پیگیری کنند. ما دوست داریم این مسائل کمتر باشد، اما روز به روز شاهد افزایش آن هستیم.


سمیعی در پایان درباره کلیپ منتشر شده از برخی شناگران زن ایران در سایت فدراسیون جهانی گفت: طبق کسب اطلاعی که ما کردیم، این کلیپ از سایت فدراسیون جهانی حذف شد. ظاهرا ناهماهنگی هایی رخ داده و حتی خود کسانی که این فیلم ها را ارسال کردند، در جریان نبودند که قرار است چنین کلیپی تهیه شود. فقط چند تصویر از آن ها گرفته بودند و قرار نبوده به این شکل منتشر شود.

دیدگاه‌ها