کد خبر : 1686905 | 11 خرداد 1399 ساعت 13:07 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

تکلیف را قطعی روشن کنید

حسینی: ایران پایتخت بحث‌‌و‌جدل دنیاست!

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان، تداوم بلاتکلیفی رقابت های فوتبال باشگاهی در ایران را آزار دهنده دانست و ابراز امیدواری کرد برنامه قطعی رقابت های فوتبال باشگاهی در ایران هرچه سریعتر مشخص شود.

حسینی: ایران پایتخت بحث‌‌و‌جدل دنیاست!

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان که تیمش یکی از مدعیان لیگ برتری شدن به شمار می رود و رتبه دوم بازی ها را پس مس رفسنجان در اختیار دارد، در گفتگو با یکی از شبکه های تلویزیونی کرمان اینطور حرف هایش را آغاز کرد و در رابطه با بلاتکلیفی این روزهای فوتبال گفت: تکلیف فوتبال در تمام دنیا مشخص شده و یا لیگ های کشورها به طور قطعی پایان یافته اعلام شده و یا برنامه دقیق ادامه مسابقات با قطعیت مشخص گردیده اما در فوتبال ایران نه برنامه دقیق و هفته به هفته رقابت ها مشخص شده است و نه تکلیف برگزاری آن به صورت قطعی مشخص می شود که این برای تمامی تیم ها آزار دهنده است و برنامه ریزی برای تمرینات و آماده سازی را نیز مشکل ساخته است.


حسینی افزود: اگر قرار است مسابقات به طور قطعی برگزار گردد، فدراسیون آن را قاطعانه اعلام نماید و تمامی تیم ها را نیز به تمکین وادار کند و برنامه قطعی و هفته به هفته بازی های باقی مانده را نیز با روز و ساعت مشخص اعلام نماید. و اگر هم قرار است بر اساس شرایط تصمیم دیگری اتخاذ شود هرچه سریعتر آن را اعلام کنند که این وضعیت بلاتکلیفی ادامه نداشته باشد.


سرمربی تیم فوتبال مس با انتقاد از جو حاکم بر فوتبال کشور در رابطه با تصمیم گیری برای مسابقات گفت: هیچ مسئله ای در کشور به اندازه فوتبال تا این حد درگیر جنجال های مربوط به کرونا نبود و در هیچ کجای دنیا نیز به اندازه ایران در رابطه با برگزاری مسابقات فوتبالش در این شرایط بحث و جدل نمی شود! باید تکلیف این موضوع هرچه سریعتر روشن شود و ادامه دادن بحث های موافق و مخالف و مشخص نشدن تکلیف مسابقات فقط فرسودگی تیم ها و عوامل آن ها را به دنبال دارد.


وی در رابطه با صحبت های موافقین و مخالفین برگزاری مسابقات گفت: طبیعی است که هر شخصی بر اساس منافع تیمی و حتی اقتصادی خود برای برگزاری مسابقات صحبت می کند، قطعا من هم به عنوان سرمربی تیم بر اساس منافع تیم خودم در این باره موضع گیری خواهم کرد اما این مواضع مختلف و متفاوت نباید این همه بلاتکلیفی برگزاری مسابقات را طولانی کند و در نهایت بر اساس شرایط، بهترین تصمیم برای مسابقات اخذ شود که این کار مدیریت فوتبال کشور می باشد.


مجتبی حسینی با بیان اینکه کار آماده سازی تیم ها در این شرایط بسیار سخت می شود، ادامه داد: زمانی که تیم ها هنوز به طور قطعی نمی دانند مسابقات برگزار می شود و یا خیر و هرروز در بین بازیکنان تیم ها زمزمه برگزاری و یا عدم برگزاری وجود دارد و یا شرایط خیلی ساده مثل مسابقات تدارکاتی و یا برنامه ریزی دقیق مسابقات وجود ندارد، مشخص است که کار آماده سازی یک تیم فوتبال تا چه اندازه دشوار می شود و این شیوه درستی نسبت به برخورد با تیم های فوتبال نیست.


وی به پروتکل اعلام شده برای باشگاه های کشور نیز اشاره کرد و گفت: تمامی کسانی که این پروتکل را برای فوتبال ایران تدوین می کردند خودشان به خوبی می دانستند که اکثر تیم های کشور قادر به رعایت حتی بخشی از آن ها نیز نیستند ضمن اینکه بسیاری از موارد اعلام شده در این پروتکل اصلا در تمرینات قابل اجرا نیست و شما حتم بدانید که هیچ یک از تیم های باشگاهی در کشور بسسیاری از موارد این پروتکل را رعایت نمی کنند و با وجود عدم زیرساخت های فوتبال در کشور این موضوع طبیعی است.

دیدگاه‌ها