کد خبر : 1686909 | 11 خرداد 1399 ساعت 13:18 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

از 21 خرداد بازیهای دوستانه هم برگزار می شود

خبر مهم آذری درباره شروع مجدد لیگ برتر

مدیرعامل فولاد می گوید اردوی آماده سازی این تیم یک هفته دیگر در تهران ادامه پیدا خواهد کرد.

خبر مهم آذری درباره شروع مجدد لیگ برتر

به گزارش ورزش سه، سعید آذری دراین باره گفت: با جلسه ای که با آقای نکونام داشتیم قرار شد یک هفته دیگر تمرینات آماده سازی خود را در تهران ادامه بدهیم. تمرینات خوبی انجام داده ایم و امیدوارم با رعایت پروتکل ها تمرینات خوبی انجام بدهیم.

 

او در مورد بازی با استقلال در اهواز گفت: موضوع فولاد تغییر نکرده است ولی وقتی می گویند بازی ها برگزار شود همه باید تمکین کنیم. ما علاقه ای به شروع بازی ها نداشته و نخواهیم داشت ولی الان مطالبات هواداران خیلی مهم است. اینکه وضعیت اهواز چطور است اجازه بدهید کسانی که پروتکل را نوشته اند در این باره تصمیم بگیرند. دوستان ما در استقلال هم بدانند اما از 20 خرداد تمرینات مان را در اهواز پیگیری می کنیم. من امروز هم با آقای شریعتی استاندار محترم صحبت می کنم ولی امیدواریم بازی ها در اهواز پیگیری شود چون این حق طبیعی ما هست.  

 

مدیرعامل فولاد در مورد استعفای 4 تیم از بازی های لیگ برتر هم گفت: در کل دنیا اظهار نظرهای متفاوتی می کنند، ما ششم اسفندماه موضع رسمی خود را مبنی بر تعطیلی لیگ گفتیم ولی کسی از ما حمایت نکرد. ما خودمان عملا داریم القا می کنیم فدراسیون هیچ کاره است و وزارت ورزش تصمیم می گیرد. اگر من آن زمان از آقای روحانی خواستم چون آن زمان ایشان رییس ستاد مبارزه با کرونا بودند. ما نامه نزدیم وقتی کسی جرات نداشت ولی الان مردم می خواهند بازی ها برگزار شود حتی خواست خود بازیکنان هم همین است.

 

وی افزود: بازیکنان می گویند باشگاه ها برای بازی کردن مقاومت می کنند چون نمی خواهند پول ما را بدهند ولی واقعا اینطوری نیست. جان مردم درخطر است حتی با برگزاری مسابقات جان شما اصحاب رسانه هم در خطر است. هر صحبتی انجام بدهیم از آن تفسیر می کنند، دیشب گفتم اگر یک فرد عادی فوت کند بازتاب رسانه ای ندارد ولی شرایط برای بازیکن فوتبال فرق دارد گفتند آذری گفته جان مردم عادی مهم نیست. لطفا حرف های من را تفسیر نکنید.

 

آذری در مورد لغو بازی های دوستانه هم گفت: در بوندس لیگا چند بازی دوستانه برگزار شد؟ بازی ای برگزار نشد ولی مساله جنبه روانی ماجرا است. کرونا تا سال 2021 هست ولی مردم دوست دارند بازی ها برگزار شود و جان فوتبالیست ها هم از جان مردم مهم تر نیست. من مطمئن هستم از 21 خرداد بازی های دوستانه هم برگزار می شود.

 

او در مورد پرداختی باشگاه فولاد به بازیکنان در صورت تعطیلی لیگ گفت: بچه ها زحمت کشیده اند، باشگاه فولاد با توجه به بخشنامه فیفا در این زمینه تصمیم گیری می کند ولی بازیکنان نگران نباشند و به حداکثر پول شان می رسند.

 

مدیرعامل فولاد در مورد زمان اضافه شدن پاتوسی هم گفت: ما مرتب با آفریقای جنوبی در تماس هستیم، مشکل پاتوسی این است که پروازی انجام نمی شود و او با اولین پرواز به ایران خواهد آمد. با این حال بقیه بچه آنقدر آماده هستند که اگر او به بازی اول نرسد اتفاقی رخ ندهد.

 

آذری در مورد اساس نامه فدراسیون فوتبال هم گفت: همه این حرف ها را من 4 ماه پیش گفتم. تنها راهش این است این کار را با مذاکره با فیفا پیش برد. به عنوان عضو مجمع می گویم تهدید فیفا جدی است و دشمنی ای هم با کسی ندارم.

دیدگاه‌ها