کد خبر : 1686952 | 11 خرداد 1399 ساعت 15:50 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک آزمایشگاه تست‌ها مثبت می‌شود، یک جا منفی؛

علوی: حق فولاد میزبانی از استقلال است

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید در هر شرایطی باید در اهواز از استقلال میزبانی کنند.

علوی: حق فولاد میزبانی از استقلال است

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد علوی در خصوص آخرین شرایط فولاد و تست‌های کرونا از بازیکنان این تیم اظهار کرد: شرایط خوبی داریم؛ ما ۳ آزمایش انجام دادیم که در تست دوم چند بازیکن مشکوک داشتیم ولی در تست سوم همه‌ی جواب‌ها منفی بود. خدا را شکر می‌کنم که تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردیم و در هتل به هر فرد یک اتاق داده‌ایم. اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد، باید منتظر بمانیم.

 

او با بیان اینکه تا الان فقط برای هزینه‌های تمرین و تست‌ها حدود ۲۰۰ میلیون خرج کردیم، گفت: حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای هتل هزینه شده چراکه اولویت ما سلامت بازیکنان و اعضای تیم است. برای ما اول سلامتی مهم است و بعد فوتبال.

 

سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره اینکه تیم‌های حرفه‌ای نباید بهانه‌ی مسائل مالی داشته باشند، عنوان کرد: این حرف درست است ولی من گله هم دارم. حداقل ما را به یک جا معرفی کنند تا درست تست بدهیم. ما نمی‌دانیم پاسخ این تست‌ها را از ما قبول می‌کنند یا خیر. خواهش من این است که یک مرجع را برای تست دادن معرفی کنیم و حتی هزینه‌ها را هم پرداخت می‌کنیم. یک جا می‌گوید تست‌ها مثبت است و یک جای دیگر می‌گوید منفی! خود ما هم مانده‌ایم.

 

علوی اضافه کرد: انتظار ما زیاد نیست. سیاست باشگاه این است که سلامتی بازیکنان و مربیان از همه چیز مهم‌تر است. ما پاسخ تست‌ها را ارائه می‌کنیم اما اگر یک مرجع برای تست‌ها باشد، همه چیز بهتر پیش خواهد رفت.

 

او در مورد اینکه استقلالی‌ها مدعی هستند وضعیت در اهواز قرمز است و شاید نشود در این شهر بازی برگزار شود، عنوان کرد: حق ما است که در اهواز بازی کنیم. ما تمام نکات بهداشتی را در استادیوم رعایت کردیم. وقتی این خرج‌ها را در تهران می‌کنیم، در شهر خودمان بهترین امکانات را در اختیار تیم حریف قرار می‌دهیم. حق خوزستان و فولاد است که بازی در اهواز برگزار شود.

دیدگاه‌ها