کد خبر : 1686965 | 11 خرداد 1399 ساعت 16:49 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش توتواسپورت:

یوونتوس نصف بازیکنان بارسا را می خواهد!

در ایتالیا ادعا شده است که یوونتوس در مذاکراتش با بارسا در مورد جذب نیمی از بازیکنان این تیم پرسش مطرح کرده است.

یوونتوس نصف بازیکنان بارسا را می خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا و یوونتوس هفته هاست که در حال مذاکره با یکدیگر هستند. ابتدا بارسلونا بود که پیشنهاد جذب میرالم پیانیچ را مطرح کرد. یووه در پاسخ اعلام کرد که آرتور ملو را می گیرد و پیانیچ را واگذار خواهد کرد. با مخالفت ملو این قضیه منتفی شد.

 

 

1498554

 

 

سپس یوونتوس جذب آنسو فاتی را پیشنهاد داد که بارسا در پاسخ اعلام کرد برای جدایی او باید رقم فسخ 170 میلیون یورویی پرداخت شود. رقمی که وقتی فاتی به 18 سالگی برسد، تا 400 میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد.

طبق ادعای توتواسپورت، یوونتوسی ها در مذاکرات خود با بارسا پیشنهاد جذب بازیکنانی چون پِدری(تیم دوم بارسا)، ترینکائو(خرید پرتغالی جدید بارسا)، کارلس آلنیا، ریکی پویج و تی ایلایکس از تیم جوانان بارسا را مطرح کرده است. به اینها باید آرتورو ویدال، عثمان دمبله، نلسون سمدو و جونیور فیرپو را هم اضافه کرد.

 

 

1500012

 

 

در واقع مذاکرات دو باشگاه تبدیل به یک کلاف سردرگم و پیچیده شده و دورنمای روشنی در آن دیده نمی شود. نه بارسا حاضر است ستاره های خود را مفت از دست بدهد و نه یوونتوس تمایلی برای از دست دادن ستاره بوسنیایی خود دارد اما شرایط بازار به گونه ای است که حتی باشگاه بزرگ هم دیگر توان مالی سابق را ندارند و برای جذب بازیکنان مدنظر خود، به معاوضه فکر می کنند.

اکنون باید دید با شروع نقل و انتقالات تابستانی، مذاکرات دو طرف وارد چه مرحله ای خواهد شد.

 

 

1500109

 

Barça's plan with Pedri: He will do the preseason with the first team

دیدگاه‌ها