کد خبر : 1686972 | 11 خرداد 1399 ساعت 17:32 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

کدام تیم به جذب فیلیپ کوتینیو نزدیک تر است؟

اکسپرس مدعی شد باشگاه چلسی به جذب فیلیپ کوتینیو از بارسلونا بسیار نزدیک شده است.

کدام تیم به جذب فیلیپ کوتینیو نزدیک تر است؟

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو بعد از پشت سر گذاشتن چند ماه کابوس بار در بارسلونا، نهایتاً در نقل و انتقالات تابستانی گذشته این تیم را ترک کرد و به بایرن‌مونیخ پیوست تا شاید در این تیم آلمانی به روزهای خوب گذشته بازگردد.

 

اگرچه ستاره برزیلی در ابتدای امر عملکرد خوبی در ترکیب باواریایی‌ها داشت اما رفته رفته اوضاع او در بایرن هم پیچیده شد. تا جایی که اخیرا مشخص شد باشگاه آلمانی هیچ علاقه‌ای به دائمی کردن قرارداد این بازیکن ندارد بنابراین کوتینیو باید در پایان فصل به نوکمپ بازگردد.

 

 

1493158

 

 

از طرفی به نظر می رسد که بارسا هم قصد دارد این بازیکن را به فروش برساند. گفته می شود که به احتمال فراوان آینده هافبک برزیلی در لیگ برتر انگلیس رقم خواهد خورد. تیم هایی نظیر منچستر یونایتد، چلسی، لسترسیتی و آرسنال به دنبال جذب کوتینیو هستند.

 

در همین رابطه اما اکسپرس مدعی شده که باشگاه چلسی نسبت به سایر رقبای خود به جذب فیلیپ کوتینیو نزدیک تر است. با این حال گفته می‌شود که آبی های لندن به دنبال انتقال قرضی کوتینیو هستند و در این راه نیز بارسا مبلغ ۱۰ میلیون یورو از آنها می خواهد. درست مثل همان مبلغی که بایرن مونیخ برای یک فصل حضور کوتینیو در این تیم به بارسا پرداخت کرد.

دیدگاه‌ها