کد خبر : 1686974 | 11 خرداد 1399 ساعت 17:45 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

انصراف رئال از جذب مهاجم ملی پوش آلمانی

تا پیش از شیوع کرونا رئال مادرید مذاکرات مثبتی را با کای هاورتز ستاره 20 ساله و ملی پوش بایر لورکوزن انجام داده بود.

انصراف رئال از جذب مهاجم ملی پوش آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، شیوع کرونا و تعطیلی رقابت های فوتبال باعث بسته شدن منابع مالی باشگاه های حرفه ای و در نتیجه ضرر اقتصادی بزرگی به آنها شده است تا جایی که شایعاتی شنیده می شود که باشگاه رئال مادرید قصد ورود به بازار نقل و انتقالات پیش رو را ندارد.

 

 

1500222

 

 

امروز مارکا در گزارشی ویژه فاش ساخت که تا پیش از شیوع کرونا رئال مذاکراتی مثبت با کای هاورتز و سران لورکوزن انجام داده بود و مهاجم 20 ساله آلمانی در صدر فهرست خریدهای تابستانی رئال قرار داشت اما حالا او باید یک سال دیگر برای رسیدن به پیراهن رئال صبر کند. اتفاقی که ممکن است هرگز رخ ندهد چرا که باشگاه بایرن مونیخ این فرصت را دارد تا همین تابستان جذب هاورتز را نهایی کند.

هاورتز در شروع مجدد بوندسلیگا توانسته در 4 بازی 5 گل برای لورکوزن بزند و یکی از عوامل اصلی حضور تیمش در رده سوم بوندسلیگا محسوب می شود. او همچنین عضو ثابت فهرست یوآخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان است.

 

 

1498121

 

 

در فهرست تابستانی رئال نام ادواردو کاماوینگا و ارلینگ هالند نیز به چشم می خورد ولی به نظر نمی رسد سران باشگاه برای جذب آنها نیز قدمی رو به جلو بردارند.

رئال در یکی دو سال اخیر نگاه ویژه ای به بوندسلیگا داشته است و تابستان گذشته لوکا یوویچ را با رقم 60 میلیون یورو از فرانکفورت جذب کرد. خریدی که البته تاکنون جواب نداده است.

دیدگاه‌ها