کد خبر : 1686977 | 11 خرداد 1399 ساعت 17:56 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا معادلات کهکشانی ها را به هم زد؛

ادعای مارکا؛ رئال از نقل و انتقالات تابستانی کنار کشید!

به نظر می رسد که رئال مادرید در نقل و انتقالات پیش رو نمی‌تواند برای جذب هیچ بازیکنی اقدام کند.

ادعای مارکا؛ رئال از نقل و انتقالات تابستانی کنار کشید!

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش مارکا بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا در قاره اروپا به نظر می رسد که حالا از ماه ژوئن رقابت‌های لالیگا از سر گرفته خواهد شد و مسابقات لیگ قهرمانان نیز از ماه آگوست پیگیری می شود. اما این ها تنها تغییرات ایجاد شده نخواهد بود.

 

آیا شما می توانید تصور کنید که رئال مادرید در نقل و انتقالات پیش رو با هیچ بازیکنی قرارداد امضا نکند؟
این یک ایده باورنکردنی است اما به نظر می رسد که شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی پیش آمده برای باشگاه‌ها از جمله رئال مادرید می‌تواند این موضوع را تبدیل به واقعیت کند.

 

 

1499321

 

 

رئال مادرید نیز مانند سایر باشگاه ها منابع درآمد خود را از دست داده است. از بلیط فروشی گرفته تا تورهای موزه مربوط به باشگاه. با این حال اما هیئت مدیره این باشگاه به دنبال راه حل است. آنها می خواهند ببینند آیا با کاهش دستمزد بازیکنان و سایر اعضا که باشگاه آن را در نظر گرفته، می توان خسارات ناشی از این فصل را تا حدودی جبران کرد یا خیر.

 

انتظار می‌رود که رقابت‌های فصل آینده هم بدون حضور تماشاگران برگزار شود و در این صورت لوس بلانکوس چیزی حدود ۱۵۰ میلیون یورو را از دست خواهد داد چراکه هیچگونه بلیط‌فروشی برای حضور هواداران در سانتیاگو برنابئو انجام نخواهد شد.

 

همه اینها باعث شده که هیئت مدیره رئال مادرید هیچ برنامه‌ای برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات پیش رو نداشته باشند و همه چیز در این زمینه فعلاً به حالت تعلیق درآمده است. البته این موضوع فقط در رئال مادرید اتفاق نمی‌افتد بلکه سایر باشگاه‌ها نیز باید با چنین مشکل بزرگی دست و پنجه نرم کنند.

 

وقتی صحبت از ورودی های احتمالی رئال مادرید در نقل و انتقالات پیش رو می شد، ارلینگ هالند و ادواردو کاماوینگا جز پربحث ترین گزینه ها به شمار می آمدند. اما با این حال انتقال این دو فعلاً متوقف شده و تنها در صورتی عملی خواهد شد که رئال بتواند تعداد زیادی از بازیکنان خود را به فروش برساند. از طرفی یافتن باشگاه‌هایی که بتوانند ستاره های گران قیمت رئال را خدمت بگیرند امری بسیار دشوار است.

 

 

1499103

 

 

در حال حاضر مشکل اصلی رئال تنها یافتن مشتری برای ستاره های جوان خود مثل براهیم دیاز نیست. رئال مادرید حتی برای فروش برخی از بازیکنان با تجربه خود با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می کند.

 

بزرگ ترین مشکل رئال خامس‌رودریگز است که اتلتیکو مادرید او را می‌خواهد اما رقم انتقالش برای این تیم بسیار بالا خواهد بود. از طرف دیگر گرت بیل نیز هیچ علاقه‌ای به ترک رئال ندارد و مارسلو هم فعلاً خودش را یکی از مهره‌های کلیدی تیم زین الدین زیدان می بیند.

 

 

1495931

 

 

در واقع این طور باید گفت که رئال مادرید تنها در صورتی تصمیم به جذب بازیکن جدید خواهد گرفت که بتواند مبلغ ۱۵۰ میلیون یورو از فروش بازیکنان خود به دست آورد که در مقطع کنونی امری دشوار به نظر می‌رسد. پس اینطور به نظر می آید که آنها حداقل در این تابستان فرصت جذب کاماوینگا و هالند را از دست خواهند داد.

دیدگاه‌ها