کد خبر : 1686983 | 11 خرداد 1399 ساعت 18:23 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس بارسا و تاکید روی اهمیت لاماسیا و فوتبال زنان

رئیس بارسلونا در یک ویدیو کنفرانس در مورد اهمیت آکادمی فوتبال باشگاه و نیز تیم فوتبال زنان بارسا صحبت کرد.

رئیس بارسا و تاکید روی اهمیت لاماسیا و فوتبال زنان

به گزارش "ورزش سه"، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا آکادمی باشگاه و نیز فوتبال زنان را بسیار پر اهمیت می داند.
او آینده این باشگاه را در گروی آکادمی و بازیکنان ساخته شده در آن و ورزش زنان عنوان کرد. بارتومئو در ویدیو کنفرانس با یک مدرسه مربوط به تجارت در لندن درباره استراتژی و برنامه باشگاه بارسلونا در آینده صحبت کرد.

 

 

1488227

 


بارتومئو گفت:« 6 سال پیش ما اولین تیم حرفه ای فوتبال بانوان‌مان را راه‌اندازی کردیم. آن‌ها تا به حال رشد خوبی داشته‌اند. خیلی خوشحالیم زیرا در حال حاضر بارسلونا تیم باثباتی است و در حال کمک به رشد نسل جدید هستیم.
لاماسیا، آکادمی تیم بارسلونا یکی از بهترین مدارس فوتبال در دنیا است که قوانین آن توسط کرویف اصلاح شد و باعث شد بازیکنانی چون مسی، ژاوی، اینیستا و ویکتور والدز در این آکادمی رشد پیدا کنند و به افتخارآفرینی برای تیم بزرگسالان بارسا بپردازند.»

 

 

Barcelona's famous La Masia academy is in serious decline right ...

 


بارتومئو در باره آکادمی بارسلونا و افزایش شعبات این مدرسه در سر تا سر دنیا گفت:« ما در جریان اقداماتی که برای بنیاد بارسا انجام داده‌ایم، شعبات را افزایش داده‌ ایم و فعالیت‌های گسترده‌ای در جریان این برنامه انجام شده است.
سال آینده انتخابات باشگاه بارسلونا انجام خواهد شد و ممکن است گزینه دیگری روی صندلی مدیریت بارسلونا بنشیند اما طرح و برنامه‌های کلی بارسلونا به همین ترتیب باقی می‌ماند.»

 

 

1498833

دیدگاه‌ها