کد خبر : 1686987 | 11 خرداد 1399 ساعت 18:50 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

ژیرو: می‌خواستم با گلزنی خودم را به آرسنال ثابت کنم

الیویه ژیرو، مهاجم چلسی، فاش کرد که انگیزه اش برای اثبات خود به آرسنالی ها، دلیل گلزنی اش در فینال سال قبل لیگ اروپا بود.

ژیرو: می‌خواستم با گلزنی خودم را به آرسنال ثابت کنم

به گزارش "ورزش سه"، ژیرو که در سال 2012 به آرسنال پیوست، در ژانویه 2018 راهی چلسی شد و در همان فصل با این تیم قهرمانی در جام حذفی را جشن گرفت و یک سال بعد با این تیم فاتح لیگ اروپا شد.

چلسی در فینال لیگ اروپا در حالی با نتیجه 4-1 آرسنال را شکست داد که ژیرو گل اول تیمش را به ثمر رساند و پس از آن پدرو و هازارد (دو گل)، سه بار دیگر دروازه توپچی ها را باز کردند و تک گل الکس ایووبی هم نتوانست از سنگینی شکست شاگردان اونای امری کم کند.

یک سال بعد از آن دیدار، ژیرو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه آرسنال گفت:" دیدار فینال مقابل آرسنال از نظر احساسی برای من بسیار ویژه بود. وقتی فهمیدم که در فینال با آرسنال روبرو می شویم، می دانستم که دیدار ویژه ای خواهد بود.

مهمتر از همه اینکه فقط یک سال بعد از جدایی ام از آن تیم بود. من دوستان زیادی آنجا داشتم؛ آدم هایی که در این باشگاه کار می کردند. این انگیزه مضاعفی برای من بود و می دانستم که بازی پرفشاری برایم خواهد بود.

 

1409454

 

برای چنین دیداری مطمئنا به طور ویژه آماده می شوید؛ به شکلی متفاوت زیرا می دانید که آنها شما را کاملا می شناسند و آنها هم می دانستند که من، آنها را به خوبی می شناسم.

باید از قبل برای چنین دیداری فکر کنید. می دانستم که اگر با پتر چک تک به تک شوم، او من را به خوبی می شناسد، یا روی پنالتی و اینکه باید به فلان قسمت از دروازه شوت بزنم، نه یک قسمت دیگر.

می دانستم که او من را به خوبی می شناسد. من همچنین باید مقابل دوستم، لورن کوشیلنی، بازی می کردم که از سال ها قبل، من را کاملا می شناخت زیرا ما کارمان را از تیم تور در سال 2008 با هم آغاز کردیم.

لحظه ویژه ای برای من بود اما انگیزه مضاعفی هم برای من داشت زیرا می خواستم به آنها ثابت کنم که هنوز انرژی ای در خودم دارم و سال های خوبی پیش رو. من یک گل زدم، یک پاس گل دادم و پنالتی گرفتم؛ بنابراین اتفاقات خیلی خوبی برای من رخ داد زیرا روی سه گل از چهار گلی که زدیم نقش داشتم."

دیدگاه‌ها