کد خبر : 1686998 | 11 خرداد 1399 ساعت 19:41 | 23.6K بازدید | 1 دیدگاه

کینه ابدی ستاره جوان لیورپول از سرخیو راموس!

هاروی الیوت، ستاره جوان لیورپول تا مدت ها از سرخیو راموس کینه به دل داشته است.

کینه ابدی ستاره جوان لیورپول از سرخیو راموس!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیداری دراماتیک در فینال لیگ قهرمانان سال 2018 مغلوب رئال مادرید شد و صحنه تعیین کننده این دیدار، مصدومیت محمد صلاح در دقایق ابتدایی روی خطای سرخیو راموس و تعویض شدن ستاره مصری بود؛ صحنه ای که بسیاری از هواداران لیورپول معتقدند راموس به عمد روی صلاح خطا کرده است.

 

1500166

 

هاروی الیوت در آن مقطع در فولام بازی می کرد و چندی بعد در جریان تور این باشگاه در بازدید از استادیوم برنابئو، شانس ملاقات با سرخیو راموس، کاپیتان اسپانیایی و 32 ساله رئال مادرید را رد کرده است. هاروی الیوت در آن مقطع گفت: "ممنون، اما بعد از کاری که سرخیو راموس در فینال با محمد صلاح انجام داد علاقه ای به دیدن او ندارم."

 

هاروی الیوت کهه از دوران کودکی به شدت هوادار لیورپول بود و بعد از درخشش در رده های پایه و علیرغم تمایل تیم هایی چون پاری سن ژرمن، آرسنال و چلسی، در تابستان سال گذشته با لیورپول قرارداد امضا کرد. هاروی الیوت یکی از حاضران در استادیوم در جریان فینال سال 2018 بین لیورپول و رئال مادرید در کیف بود و از نزدیک صحنه مصدوم شدن محمد صلاح و خطای سرخیو راموس روی ستاره و امید اول گلزنی مرسی سایدی ها را تماشا کرده بود.

 

 

دیدگاه‌ها