کد خبر : 1686999 | 11 خرداد 1399 ساعت 19:41 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم گلادباخ و یک شادی بعد از گل اعتراضی(عکس)

مارکوس تورام، مهاجم مونشن گلادباخ، بعد از گلزنی در بازی امروز تیمش مقابل یونیون برلین، شادی منحصر به فردی را ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو ماه پیش بود که شیوع ویروس کرونا در کشور آلمان باعث شد که رقابت های بوندسلیگا به حالت تعلیق در بیاید. با این حال اما از دو هفته پیش این مسابقات از سر گرفته شد و تیم بازی های خود را پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران پیگیری کردند.

 

مسابقات هفته بیست و نهم بوندسلیگا نیز از روز گذشته پیگیری شد که در مهم ترین بازی دیشب بایرن مونیخ صدرنشین با ۵ گل مهمان خود یعنی دوسلدورف را از پیش رو برداشت تا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرده باشد.

 

در ادامه بازی های هفته بیست و نهم بوندسلیگا اما امروز مونشن گلادباخ مهمان یونیون برلین بود که در نهایت موفق شد با نتیجه ۴-۱ مهمان خود را شکست دهد. دو‌ گل گلادباخ در این بازی توسط مهاجم فرانسوی این تیم و فرزند لیلیان تورام یعنی مارکوس تورام به ثمر رسید.

 

این مهاجم فرانسوی ها بعد از گلزنی خوشحالی منحصر به فرد و جالبی داشت چرا که او روی زانوهای خود نشست تا به مرگ دردناک جورج فلوید اعتراض کرده باشد.

 

 

 

 

لازم به ذکر است که جورج فلوید یک سیاه‌پوست آمریکایی بود که در ۲۵ می ۲۰۲۰، مدتی پس از آن که یکی از افسران پلیس شهر مینیاپولیس از ایالت مینه‌سوتا در ایالات متحدهه آمریکا، زانوی خود را برای حدود ۷ دقیقه بر روی گردن او گذاشت، درگذشت.

دیدگاه‌ها