کد خبر : 1687002 | 11 خرداد 1399 ساعت 19:55 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش کنید خودتان را قوی کنید؛

ربیع‌خواه: پرسپولیس سال‌ها مدعی جام است

هافبک پرسپولیس معتقد است نه تنها این فصل، بلکه در سال‌های آینده نیز مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند.

ربیع‌خواه: پرسپولیس سال‌ها مدعی جام است

به گزارش "ورزش سه"، محسن ربیع‌خواه درباره شروع مجدد بازی‌های لیگ برتر به ایرنا می‌گوید: مطمئنا تصمیم درستی گرفته شد. وقتی همه‌ی مشاغل بازگشایی شده، چرا باید فوتبال تعطیل باشد؟ مگر ما جزو این جامعه نیستیم؟ مگر سلامتی ما برایمان اهمیت ندارد؟ با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی تمریناتمان را دنبال می‌کنیم.

 

او ادامه داد: شخصا به‌عنوان یک فوتبالیست به موضوع شروع مسابقات لیگ برتر نگاه نمی‌کنم، بلکه به‌عنوان فردی که فوتبال را دوست دارد می‌گویم که بازگشت فوتبال به زندگی می‌تواند روحیه‌ی خوبی را به جامعه هم تزریق کند.

 

 

1420407

 

 

هافبک پرسپولیس در خصوص هجمه‌هایی که طی هفته‌های اخیر علیه آنها وجود داشته، ابراز کرد: بخاطر اختلاف امتیاز پرسپولیس با سایر تیم‌ها و قهرمانی در سه فصل اخیر، افرادی دوست دارند علیه پرسپولیس هجمه ایجاد کنند و از جوانب گوناگون فشار بیاورند و موفقیت‌های پرسپولیس را زیر سوال ببرند. آنها بهتر است تلاش کنند که خودشان قوی شوند، اما متاسفانه می‌بینیم که به جای این کار، تمرکزشان را روی ایجاد موانع برای پرسپولیس گذاشته‌اند. البته این مسائل به هیچ وجه نمی‌تواند در موفقیت‌های اخیر پرسپولیس تاثیرگذار باشد.

 

ربیع‌خواه تصریح کرد: از همان سال اولی که قهرمان شدیم، گفتند که پرسپولیس سال بعد از آن نمی‌تواند قهرمان شود. امسال هم  که اول فصل عنوان کردند برانکو رفته و دیگر غیر ممکن است پرسپولیس قهرمان شود، اما الان با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم صدرنشین هستیم. پرسپولیس در مسیری قرار دارد که به نظر من تا چند سال دیگر هم مدعی اصلی قهرمانی است.

دیدگاه‌ها