کد خبر : 1687020 | 11 خرداد 1399 ساعت 21:17 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین گل گهر با حضور منشا و دیگران(عکس)

تیم فوتبال گل گهر امروز عصر در زمین کمپ الیاف اولین تمرین گروهی اش را با حضور تمامی نفراتش برگزار کرد.

تمرین گل گهر با حضور منشا و دیگران(عکس)

به گزارش" ورزش سه" امروز گل گهر با حضور تمامی بازیکنانش تمرین کرد. این تیم که هفته گذشته پس از اینکه گفته می شد چند بازیکنش مشکوک به ویروس کرونا هستند ، یک هفته تمریناتش را تعطیل کرد اما بعد از انجام دو تست دیگر و صدور مجوز از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی این تیم با تمامی نفراتش تمرین کرد.


در این تمرین بازیکنانی مثل گادوین منشا ، سیداحمد موسوی و مهرداد عبدی به تمرین اضافه شده بودند. در این تمرین البته دیگر بازیکنان بازیکنان مثل تمرین روز گذشته روز با نشاط و با روحیه ای را سپری کردند. بازیکنان گل گهر از جمله مهرداد بایرامی ، علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، یونس شاکری، احمدزنده روح،میلاد فراهانی و ...امروز زیر نظر مجید جلالی دور جدید تمرینات برای برگزاری بازی های باقیمانده لیگ برتر انجام دادند.

 

 

1500184

 


از نکات جالت تمرین گل گهر این است که برخی از بازیکنان حسابی در رنگ پوستشان برنزه شده و از از نظر بدنی هم فرم خوبی دارند. مهرداد بایرامی، گادوین منشا ، ابراهیمی و موسوی لااقل از نظر رنگ پوست متفاوت تر از دیگران هستند. البته که مجید جلالی هم اینروزها مرد اول تمرینات تیمش است و او هم از فرم و آمادگی بالایی برخوردار است به طوری که به نظر می رسد در روزهای قرنطینه تمرینات اختصاصی و جدی را پا به پای بازیکنانش انجام داده است.


او با گل گهر یک ماموریت ویژه دارد و آن ماندن برای یک فص دیگر در رقابت های لیگ برتر است. اتفاقی که تا الان افتاده و باید 9 هفته دیگر تداوم داشته باشد. هرچند دو پیروزی مهم برای صنعت نفت و استقلال و همچنین تساوی دقیقه آخری برابر تراکتور و کسب هفت امتیاز از تیم های بالانشین حالا به جلالی و شاگردانش این اعتماد به نفس و انگیزه را هم داده که بتوانند به رتبه های بهتری در جدول فکر کنند.

 

1500180

 

1500181

 

1500185

 

1500182

دیدگاه‌ها