کد خبر : 1687043 | 11 خرداد 1399 ساعت 22:59 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

جورجیو کیه لینی:

انتظار چنین درخششی از پوگبا در یوونتوس نداشتیم

جورجو کیه لینی، مدافع باتجربه یوونتوس مدعی شد انتظار چنین درخششی را از پل پوگبا نداشته است.

انتظار چنین درخششی از پوگبا در یوونتوس نداشتیم


به گزارش "ورزش سه"، نیمکت نشینی های متوالی در ترکیب منچستریونایتد در نهایت باعث شد پوگبا در سال 2012 و به عنوان بازیکنی گمنام راهی یوونتوس شود. اما هافبک فرانسوی در تورین عملکردی فوق العاده داشت و به یکی از بهترین بازیکنان جهان بدل شد. حالا جورجو کیه لینی در مورد روزهای ابتدایی حضور پوگبا در اردوی یوونتوس صحبت کرده است.

 

1500206

 

جورجو کیه لینی گفت: "من زمان انتقال پوگبا به یوونتوس را به یاد دارم. سه یا چهار روز بعد از شروع کار پوگبا، من و هم تیمی هایم به یکدیگر نگاه کردیم و گفتیم این بازیکن واقعا خوب است. پوگبا به عنوان بازیکن آزاد از منچستر یونایتد به یوونتوس آمد، او بسیار جوان بود و ما فکر کردیم که یکی از خیل بازیکنان زیادی که در یوونتوس موفق نمی شود و باشگاه برای فعالیت در بازار او را جذب کرده است.

 

با این حال هیچ کس انتظار چنین عملکرد درخشان و قهرمانانه ای را از پوگبا نداشت. پل با قدرت فیزیکی باورنکردنی پیش می رفت و بازیکنی جادویی و فوق العاده بود. باید گفت که پوگبا در اولین بازی هایش دور از پست همیشگی و در مقابل مدافعان برای سهولت کار آندره پیرلو بازی می کرد. اما در ادامه و وقتی نمایش های پوگبا را دیدیم متوجه شدیم حضور در چنین پستی تنها باعث محدودیت توانایی های این بازیکن می شود."

دیدگاه‌ها