کد خبر : 1687047 | 11 خرداد 1399 ساعت 23:50 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

بنجامین پاوارد:

هدف بایرن مونیخ فتح سه گانه است

بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن هدف این تیم را فتح سه گانه توصیف کرد.

هدف بایرن مونیخ فتح سه گانه است

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین پاوارد با گلزنی برابر دوسلدورف نقش مهمی در برتری 0-5 تیمش در دیدار دیشب و نزدیک شدن به فتح بوندسلیگا ایفا کرد. پاوارد که در اولین فصل حضور خود با این باشگاه 39 بازی انجام داده و 5 گل به ثمر رسانده است، مدعی شد در این تیم رویاهای بزرگی در سر دارد.

 

بنجامین پاوارد گفت: "ما تیم خیلی خوبی داریم. ما در جام حذفی و بوندس لیگا عملکرد خوبی نشان داده ایم و باید همینگونه ادامه دهیم. بایرن باید هر سال باید قهرمان و دی اف بی پوکال شود. ما رویای لیگ قهرمانان را در سر داریم و به دنبال فتح سه گانه هستیم.

 

1499961

 

فکر می کنم از زمانی که در بایرن بازی می کنم از نظر دفاعی و به ویژه شرکت در حملات پیشرفت کرده ام. من باید به گلزنی ادامه دهم، زیرا این این نقطه ضعف من در گذشته بود. من در این زمینه پیشرفت کرده ام، اما وظیفه اولم عملکرد خوب در بخش دفاعی است. هدف خاصی وجود ندارد. هدف این است که تا حد ممکن پیش بروم، در ترکیب ثابت قرار گیرم و فاتح عناوین زیادی شوم.

 

من قراردادی پنج ساله با بایرن امضا کرده ام. من بازی می کنم و همه کار خواهم کرد تا بیشتر پیشرفت کنم. می خواهم عناوین زیادی کسب کنم، هنوز نمی دانم در آینده چه چیزی رخ می دهد، اما می دانم که در فوتبال همه چیز می تواند خیلی سریع پیش برود، اما من از خودم خیلی سؤال نمی کنم."

دیدگاه‌ها