کد خبر : 1687056 | 12 خرداد 1399 ساعت 09:10 | 41.5K بازدید | 1 دیدگاه

یوویچ گزینه اول و سردار گزینه دوم روسونری

میلان دیوانه آزمون ؛ مقایسه با سوپر پیپو

این شایعه از مدتی پیش وجود دارد که امروز شکل جدی به خود گرفته است؛ اگر یوویچ نشود آن وقت روسونری روی یک گزینه جدید و پلن B تمرکز خواهد کرد.

میلان دیوانه آزمون ؛ مقایسه با سوپر پیپو

به گزارش" ورزش سه" به نقل از dailymilan نام جدیدی که در مدار نقل و انتقالاتی میلان دیده می شود. روسونری در بازار نقل و انتقالات هوشیارانه عمل می کند و در حال حاضر لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال مادرید در صدر لیست خریدهای تابستانی این تیم قرار دارد. هدف این است تا عضلات اسکلتی که در تابستان گذشته با ورود اسماعیل بن ناصر و تئو هرناندز شکل گرفته بود را به تیم اضافه کنند. اتفاقی که پیش از آن با حضور سامو کاستیخو و هاکان چالهان‌اوغلو رقم خورده بود.


میلان ، سردار ازمون و حمله به آینده


چهره جدیدی که از آن برای میلان صحبت می شود سردار آزمون است. منابع آگاه او را تنها گزینه جانشینی لوکایوویچ در لیست رئال مادرید می دانند. مهاجم ایرانی متولد سال 1995 است و برای یک فصل برای زنیت سن پترزبورگ بازی کرده است. او که با 12 میلیون یورو از روبین کازان به زنیت رفته بود امروز حداقل 10 میلیون یورو بیشتر ارزش دارد. بازیکنی که مطبوعات ایران همیشه در توصیف توانایی های او رفتار مبالغه آمیزی دارند و از سال 2014 که لباس تیم ملی را پوشید به او لقب لئو مسی ایران را داده اند.


مشخصات فنی


او یک بازیکن راست پا و از نظر استیل شبیه به فیلیپو اینزاگی است. بازیکنی سریع و تکنیکی و با دید خوب در بازی است که می تواند با دریبل های در حرکت حملات سریعی را در عمق انجام دهد. او بر خلاف سوپر پیپو بازیکنی است که در زنیت در فاز دفاعی نیز حضور دارد و این کیفیتی است که از آزمون یک بازیکن کامل و یک استعداد بالقوه ساخته است.


در سطح تهاجمی میلان بازیکنی با مشخصات شبیه به آزمون دارد. رافائل لئائو اما مهاجم ایرانی تجربه بیشتری نسبت به این مهاجم 20 ساله پرتغالی دارد و بازیکن مطمئن تری برای میلان به شمار می آید. سردار در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در حدود 10 بازی همراه با زنیت انجام داده است.

 

1500231


درخواست های زنیت


همه می دانند مهمترین مشتری سردارآزمون کماکان ناپولی است اما این بازیکن استعداد زیادی برای رشد و پیشرفت در لیگی مثل سری آ دارد و این می تواند میلان را قانع کند که به دنبال جذبش باشد. مهاجم زنیت در یکی از آخرین اظهاراتش گفته که من هشت سال در روسیه بوده ام و می خواهم چالش جدیدی را امتحان کنم. با 25 میلیون یورو یا بیشتر پیراهن او در تابستان می توان قرمز و مشکی شود.

 

1500232

 

دیدگاه‌ها