کد خبر : 1687097 | 12 خرداد 1399 ساعت 12:35 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلن شیرر: امباپه برای لیگ برتر مزیت بزرگی می‌شود

آلن شیرر ستاره سابق فوتبال انگلیس خواهان پیوستن کیلیان امباپه به لیگ برتر این کشور شده و می‌گوید حضور امباپه برای لیگ برتر مزیت بزرگی خواهد بود.

آلن شیرر: امباپه برای لیگ برتر مزیت بزرگی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، آلن شیرر ستاره سابق فوتبال انگلیس که در زمان فوتبالش یکی از بهترین مهاجمین دنیا بود خواهان پیوستن کیلیان امباپه، پدیده فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن به باشگاه‌های لیگ برتری شده و می‌گوید حضور او در این لیگ مزیت بزرگی برای لیگ برتر خواهد بود. شیرر در ادامه به شوخی می‌گوید ترجیحش این است که امباپه به تیم همیشگی او نیوکاسل ملحق شود.

 

1499193

مدتی است شایعات زیادی درباره پیوستن امباپه به تیمهای انگلیس مطرح شده و گفته می‌شود لیورپول بیشترین شانس را برای به خدمت گرفتن او دارد. شیرر که با 260 گل زده همچنان بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر است می‌گوید حضور امباپه در انگلیس به نفع فوتبال این کشور است.

 

شیرر در این باره گفت:" خیلی دوست دارم کیلیان امباپه به انگلیس بیاید. او با مهارت و اعتماد به نفسی که با وجود سن کمش دارد و همه گلهایی که می‌زند، برای لیگ برتر مزیت بزرگی خواهد بود".

 

1208455

 

آقای گل تاریخ لیگ برتر در پاسخ به سوالی که دوست دارد امباپه را در کدام تیم ببیند، به شوخی گفت:" من فقط یک باشگاه می‌بینم که بتواند جذبش کند و آن هم البته نیوکاسل است".

 

 

دیدگاه‌ها