کد خبر : 1687138 | 12 خرداد 1399 ساعت 15:38 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

اسکولز:

یونایتد باید 6-5 قهرمانی اروپا به دست می آورد

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است با ابراز تاسف از ناکامی تیمش مقابل بارسلونا و رئال مادرید در لیگ قهرمانان، معتقد است که آن تیم شیاطین سرخ می توانست در هر عصر دیگری 6-5 قهرمانی در اروپا داشته باشد.

یونایتد باید 6-5 قهرمانی اروپا به دست می آورد

به گزارش "ورزش سه"، اسکولز در حدود 20 سال حضور در منچستریونایتد، بیش از 700 بازی برای این تیم انجام داد و با این تیم 11 قهرمانی در لیگ برتر به دست آورد و دوبار هم فاتح چمپیونزلیگ شد.

اما در عین، تیمش چندین بار نیز در آستانه رسیدن به قهرمانی در اروپا، ناکام ماند؛ از جمله در فینال سال های 2009 و 2011 که هر دو بار مغلوب بارسلونا شدند. اسکولز معتقد است که تیمش بدشانس بود که در بهترین سال های بارسا، مجبور شد مقابل این تیم بازی کند.

او به پادکست A Goal In One گفت:" ما واقعا بدشانس بودیم. در هر دوره دیگری، ما چهار، پنج یا شش قهرمانی در اروپا به دست می آوردیم. اما تیم هایی که در آن زمان بودند، به بارسلونای گواردیولا نگاه کنید. یا مسیح! چقدر تیم خوبی بود؟!

 

1500344

 

در خط میانی اینیستا، ژاوی و سرخیو بوسکتس را داشتند. همین طور لیونل مسی. آنری در سمت چپ. مرکز دفاع جرارد پیکه و کارلس پویول. طبیعی نیست. آنها بی تردید بهترین تیمی هستند که مقابل شان بازی کردم. آنها یکی از بهترین تیم های تاریخ هستند."

منچستریونایتد در فصل 03-2002 هم در مجموع دو دیدار جذاب در مرحله یک چهارم نهایی، 6-5 مغلوب رئال مادرید شد. اسکولز در مورد آن دیدارها گفت:" اگر کمی بیشتر به عقب برگردم، فکر می کنم تیم رئال مادریدی که مقابل شان بازی کردیم را انتخاب کنم. ما یک سال در برنابئو واقعا له شدیم. ما 3-1 شکست خوردیم اما آن تیم هم خیلی خوب بود. آنها هم فاصله زیادی با بارسلونا نداشتند.

آنها رونالدوی برزیلی، زین الدین زیدان، لوئیس فیگو و ردوندو را داشتند؛ همین طور رائول، روبرتو کارلوس، هیه رو، و ایکر کاسیاس که درون دروازه بود. آن تیم هم به همان اندازه از میزان خوب بودن، مضحک بود. ما مقابل چنین تیم های مضحکی بازی کردیم. ما مقابل آنها خوب کار کردیم اما بارسلونا کمی بهتر از آن تیم فوق العاده رئال بود."

دیدگاه‌ها