کد خبر : 1687147 | 12 خرداد 1399 ساعت 16:30 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

چراغ سبز دولت بریتانیا به برگزاری دیدار سیتی-رئال

قانونی که از 8 ژوئن در بریتانیا اجرایی خواهد شد، می تواند سد راه برگزاری دیدار برگشت سیتی و رئال مادرید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شود.

چراغ سبز دولت بریتانیا به برگزاری دیدار سیتی-رئال

به گزارش "ورزش سه"، دولت بریتانیا اخیرا اعلام کرد که از 8 ژوئن(19 خرداد) دو هفته قرنطینه برای تمام کسانی که وارد خاک بریتانیا می شوند، الزامی است. بر این اساس نشریه دیلی میل ادعا کرد که این می تواند در راه برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در انگلیس، مشکلات زیادی ایجاد کند.

البته در این قانون، پزشکان و تمام افراد وابسته به خدمات پزشکی مستثنی شده اند ولی برای تیم های فوتبال، استثنایی در نظر گرفته نشده بود.

 

 

1500356

 

 

یکی از این دیدارها، بازی برگشت سیتی و رئال مادرید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است که باید در ورزشگاه اتحاد برگزار شود. دیداری که تاریخ مشخصی ندارد ولی یوفا خوشبین است از اوایل آگوست(مرداد ماه) بتواند ادامه لیگ قهرمانان که پس از شیوع کرونا متوقف شده بود را برگزار کند.

طبق این قانون، کاروان رئال با ورود به شهر منچستر، دو هفته قرنطینه خواهد شد که این برگزاری مسابقه را عملا غیرممکن می کند. تیم های منچستر یونایتد، وولوز و گلاسکو رنجرز دیگر تیم های بریتانیایی هستند که در لیگ اروپا همچنان حضور دارند و باید بازی های خود را از آگوست انجام دهند.

 

 

1481538

 


در همین رابطه امروز آاس ادعا کرد که دولت بریتانیا قرار است قانونی تصویب کند که بر اساس آن، رقابت های فوتبال در سطحی چون لیگ قهرمانان و لیگ اروپا استثنا گرفته شود؛ به طوری که تیم های خارجی در ورود به خاک بریتانیا با مشکل قرنطینه مواجه نشوند. اتفاقی که می تواند سد بزرگ در راه برگزاری بازی برگشت سیتی و رئال در اتحاد منچستر را از پیش رو بردارد.

لازم به ذکر است که لالیگا از 22 خرداد و لیگ برتر انگلیس از 30 خرداد فعالیت خود را مجدد از سر خواهند گرفت. با پایان یافتن رقابت های داخلی، یوفا قرار است برنامه ادامه بازی های لیگ قهرمانان را اعلام کند.

دیدگاه‌ها