کد خبر : 1687175 | 12 خرداد 1399 ساعت 18:06 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه سرنوشت ساز میلان با سرمربی آلمانی

قرار است به زودی مشخص شود که رالف رانگنیک در باشگاه میاان مشغول به کار خواهد شد یا خیر.

جلسه سرنوشت ساز میلان با سرمربی آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، تا ماه گذشته به نظر می رسید باشگاه میلان برای فصل بعد با رالف رانگینک، سرمربی باتجربه آلمانی به توافق رسیده است.

جان لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار معروف شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شد که باشگاه میلان هفته آینده قرار است جلسه‌ای سرنوشت‌ساز با رالف رانگنیک برگزار کند که در آن مشخص خواهد شد آیا این مرد آلمانی، همه کاره حوزه فوتبالی و ورزشی باشگاه خواهد شد یا نه.

 

 

1495319

 

 

پیش از این گزار‌ش‌های ضدونقیضی منتشر شده مبنی بر اینکه رانگنیک در پایان فصل جانشین استفانو پیولی خواهد شد و علاوه برمربیگری، سمت مدیرورزشی باشگاه برای انتخاب نقل و انتقالات باشگاه را هم برعهده خواهد گرفت، نقضی مشابه آنچه که آرسن ونگر در آرسنال داشت.

تا الان هنوز هیچ ملاقاتی میان طرفین صورت نگرفته اما طبق ادعای دی‌مارتزیو، ایوان گازیدیس مدیراجرایی باشگاه میلان هفته آینده جلسه‌ای حضوری با سرمربی سابق تیم لایپزیش خواهد داشت که ورود یا عدم ورودش به سن‌سیرو را مشخص خواهد کرد.

از زمانی که بحث ورود رانگنیک به میلان مطرح شده اتفاقات زیادی در این باشگاه رخ داد که اخراج زونیمیر بوبان مدیر ورزشی سابق باشگاه به دلیل افشای مذاکره مدیرانش با رانگنیک در ابتدای دسامبر یکی از آنها بود.

رانگنیک هم خودش در گفت‌و‌گو با رسانه‌های آلمانی این موضوع را تأیید کرد اما گفت هنوز نمی‌داند که رفتنش به میلان کار درستی باشد. او اکنون به عنوان مدیر ورزشی و توسعه باشگاه لایپزیش فعالیت دارد اما پیش از این هدایت تیم‌هایی مانند هانوفر، شالکه، هوفنهایم و لایپزیش را هم برعهده داشت.

 

دیدگاه‌ها