کد خبر : 1687179 | 12 خرداد 1399 ساعت 18:18 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست یوونتوس برای انجام بازی با حضور تماشاگر

یوونتوسی ها دوست دارند حداقل چند بازی اخر فصل شان در سری آ با حضور هواداران برگزار شود.

درخواست یوونتوس برای انجام بازی با حضور تماشاگر

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یوونتوس پیشنهاد داده تا آخرین بازی‌هایش در سری آ ایتالیا با حضور هودارانش برگزار شوند. فوتبال ایتالیا در آستانه بازگشت است و امروز تاریخ دقیق بازی ها مشخص خواهد شد. بازی هایی که قرار است پشت درهای بسته برگزار شوند. با این حال باشگاه یوونتوس می خواهد تماشاگران در جایگاه ها حضور داشته باشند.

 

 

1477687

 

 

آندره آ آنیلی، رییس باشگاه تورینی در آخرین مجمع سری آ درباره اختصاص دادن بخشی از ورزشگاه تیم خود به تماشاگران پرسش هایی را مطرح کرد. او می خواهد هواداران تیمش را در آلیانتس تورین تشویق کنند.

 

آنیلی در اینباره گفت:« باید به این موضوع فکر کنیم که اگر شرایط اجازه دهد گروهی از هواداران بتوانند در ورزشگاه حاضر شوند. حضور 10 تا 25 درصدی هواداران نمی تواند ایده بدی باشد.»

آنیلی با حمایت تعداد زیادی از روسای باشگاه های سری آ نیزروبرو شده است. رییس تیم یوونتوس می خواهد این اتفاق  در آخرین هفته های سری آ رخ دهد که قرار است در ماه جولای برگزار شود.

ماریا ریتا جیسموندو، مدیر بخش میکروبیولوژی بیمارستان ساکوی ایتالیا از این پیشنهاد استقبال کرد و گفت:« یا همه چیز باز شود یا همه چیز بسته باشد. قوانینی که برای تماشاگران اُپرا در نظر گرفته شده است، می تواند در ورزشگاه ها هم مورد استفاده قرار گیرد.»

 

 

1497266

دیدگاه‌ها