کد خبر : 1687195 | 12 خرداد 1399 ساعت 19:45 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

کمپین جالب ستاره برزیلی برای کمک به فقرا

فرد، ستاره گلزن و برزیلی چالش جالبی را برای کمک به نیازمندان به راه انداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، فرد، مهاجم سابق تیم ملی برزیل برای حضور در باشگاه جدیدش فلومیننزه قصد دارد مسیری 600 کیلومتری را طی 5 روز و البته با دوچرخه طی کند. فرد امروز دوشنبه در ساعت 5:15 صبح به وقت برزیل مسیر دوچرخه سواری اش را از بلوهوریزنته به ریودوژانیرو آغاز کرد تا در نهایت برای انتقال به فلومیننزه راهی این باشگاه شود. فرد در طول مسیر پروتکل مربوط به ویروس کرونا را نیز رعایت می کند و با ماسک و دستکش قصد دارد این مسیر طولانی را طی کند.  

 

1500419

 

مقصد نهایی منطقه کارلوس کاستیو است، اما رسیدن به این منطقه یک ماراتن طولانی برای این بازیکن خواهد بود. مسافت تقریبی پیش روی فرد 600 کیلومتر است. البته نکته جالب این چالش اینجاست که فرد به ازای هر یک کیلومتر سبدی حاوی کالاهای اساسی را به نیازمندان اهدا می کند و مردم عادی نیز می توانند در این پویش شرکت کرده و به افراد نیازمند کمک کنند.

 

البته مسیری که فرد قصد دارد در کل آن را طی کند چیزی در حدود 450 کیلومتر تخمین زده شده، اما او برای جلوگیری از ازدحام و عدم شیوع ویروس کرونا و حفظ فاصله گذاری اجتماعی، قصد دارد از مسیر متفاوتی حرکت کند و به همین دلیل با اضافه شدن 150 کیلومتر، او مجبور به طی کردن در کل 600 کیلومتر برای رسیدن به مقصد مورد نظر است.

 

1500418

دیدگاه‌ها