کد خبر : 1687237 | 12 خرداد 1399 ساعت 23:53 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال کانسلو به بارسلونا هنوز منتفی نشده

به نظر می رسد انتقال ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی به بارسلونا منتفی شده است.

انتقال کانسلو به بارسلونا هنوز منتفی نشده


به گزارش "ورزش سه"، ژائو کانسلو تابستان سال گذشته و بعد از کش و قوس های فراوان از یوونتوس راهی سیتی شد، اما اولین فصل حضور او در لیگ برتر هرگز خوب پیش نرفت و ژائو کانسلو تنها در هشت بازی در ترکیب ابتدایی سیتی قرار گرفت. مدافع پرتغالی علاقه ای به ماندن در انگلیس ندارد، اما مقصد بعدی او در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

1445069

 

نشریه موندودیپورتیوو مدعی شد اگرچه بارسلونا علاقمند به جذب ژائو کانسلو است، اما مدیران این تیم با سیتی بر سر رقم این انتقال اختلاف نظر دارند و در حال حاضر بن بست بزرگی در روند مذاکرات ایجاد شده است. اما نکته امیدوار کننده برای بارسلونا، علاقه پپ گواردیولا به جذب نلسون سمدو، مدافع 26 ساله و پرتغالی بارسلونا است.

 

در واقع آبی اناری ها از گزینه معاوضه بین این دو مدافع پرتغالی استقبال می کنند و امیدوارند سیتی حاضر به فروش ژائو کانسلو با رقم مشابه سمدو باشد. همچنین مدیر برنامه هر دو بازیکن ژرژ مندس، ایجنت مشهور پرتغالی است و به همین دلیل هنوز هم احتمال معاوضه وجود دارد.

 

در صورت عدم انتقال به بارسلونا، احتمالا مقصد بعدی ژائو کانسلو سری آ خواهد بود. یوونتوس و اینتر که هر دو در گذشته این بازیکن را در اختیار داشته اند، برای خرید کانسلو در تابستان وارد عمل خواهند شد.

 

دیدگاه‌ها