کد خبر : 1687250 | 13 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

یوردی آلبا

شور و شوق مسی برای بازگشت به میدان، مسری است

یوردی آلبا ستاره بارسلونا می‌گوید در آستانه شروع مجدد لالیگا، شور و شوق لیونل مسی برای بازگشت به میادین به هم‌تیمی‌هایش در این تیم کمک کرده تا هر چه بیشتر تلاش کنند.

شور و شوق مسی برای بازگشت به میدان، مسری است

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه بر اساس اعلام رسمی لالیگا قرار است بعد از نزدیک به سه ماه تعلیق به دلیل اپیدمی کرونا از تاریخ 11 ژوئن از سر گرفته شود یوردی آلبا ستاره بارسلونا می‌گوید شور و شوقی که لیونل مسی ابرستاره این تیم برای حضور دوباره در میادین دارد به دیگر بازیکنان بلوگرانا هم سرایت کرده و آنها را مشتاق از سر گیری لالیگا کرده است.

 

1500225

 

بارسلونا که در حال حاضر با اختلاف 2 امتیاز نسبت به رئال مادرید صدرنشین لیگ است بازی‌هایش را از 13 ژوئن با جدال مقابل مایورکا آغاز می‌کند.

 

یوردی آلبا در این باره گفت:" مسی برای ما بازیکنی کلیدی است و ما همیشه از در اختیار داشتن او لذت می‌بریم. دیدن شور و شوق لئو برای بازگشت به میادین حالتی مسری دارد و به کل تیم سرایت کرده".

 

1484080

 

آلبا در ادامه صحبتهایش گفت:" تیم ما شور و شوق زیادی دارد. ما بازیکنان بارسا چه از نظر بدنی و چه از نظر ذهنی با آمادگی به تمرینها برگشته‌ایم و حتی می‌توانم بگویم وضعیت‌مان از قبل بهتر است".

 

دیدگاه‌ها