کد خبر : 1687257 | 13 خرداد 1399 ساعت 10:00 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

چالش بزرگ مشکلات مالی و شرایط آب و هوایی 

لیگ فوتبال امارات در آستانه تعطیلی

پس از گزارش هایی که در روزهای گذشته درمورد قصد اتحادیه فوتبال امارات برای لغو رقابت های باشگاهی این کشور منتشر شد به نظر می رسد این گزینه ای محتمل است.

لیگ فوتبال امارات در آستانه تعطیلی 

به گزارش" ورزش سه" به نقل از روزنامه الاتحاد امارات بسیاری از باشگاه های این کشور براساس زمان بندی قبلی برنامه ریزی کرده بخصوص در مورد قرارداد بازیکنانشان اکنون با چالش مواجه شده اند چرا که برخی از قراردادهای بازیکنان در دوره تعطیلی مسابقات به خاطر شیوع ویروس کرونا به پایان رسیده و اکنون باشگاه ها با کمبودهای بزرگی در لیست بازیکنانشان مواجه شده اند.


با توجه به بار مالی زیادی که باشگاه ها در حال حاضر تحمل می کنند و علیرغم تعطیلی و نبود هیچ درآمدی ، باشگاه های اماراتی خواهان لغو مسابقات هستند چرا که برگزاری مسابقات در ماه آگوست-شهریور- با توجه به گرما و رطوبت بسیار زیاد آب و هوایی عملا در امارات امکان پذیرنیست.


نکته قابل توجه اینجا است که اکثر باشگاه های اماراتی خواهان لغو مسابقات بدون تعیین قهرمان و سقوط تیم ها به دسته پایین تر هستند. این پیشنهاد بیشتر با هدف نجات تیم های پایین جدول مطرح شده که در آستانه سقوط بودند و حالا فرصت دارند تا تیمشان را برای فصل بهتری آماده کنند.


 در صورت لغو بازی های باشگاهی امارات 5 تیم آخر رده های دهم تا چهاردهم بیشترین سود را خواهند کرد جایی که عجمان با 18 امتیاز، الاتحاد کلبا 16 امتیاز، خور فکان 15 امتیاز، حتا 13 امتیاز و فجیره با 12 امتیاز رتبه های پایین جدول را اشغال کرده اند و تنها 7 بازی تا پایان رقابت ها مانده است.


از طرف دیگر تیم های صدرنشین الاهلی با 43 امتیاز، العین با 37 امتیار و الجزیره با 36 امتیاز هستند که العین الجریزه بیشترین سود را خواهند کرد اگر فصل بدون اعلام قهرمان اعلام شود چون در فرصت باقیمانده شانس کمی برای جبران امتیازاتشان با الاهلی دارند.

دیدگاه‌ها