کد خبر : 1687280 | 13 خرداد 1399 ساعت 11:41 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

پدری که به خاطر لیورپول- اتلتیکو کرونا گرفت و مرد

یک خانواده انگلیسی با انتقاد شدید از دولت انگلیس می‌گوید پدر این خانواده در جریان دیدار لیورپول- اتلتیکو مادرید به کرونا مبتلا شده و درگذشته.

پدری که به خاطر لیورپول- اتلتیکو کرونا گرفت و مرد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار لیورپولاتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا که روز 11 مارس در آنفیلد برگزار شد یکی از آخرین مسابقات فوتبال اروپا پیش از تعلیق کلیه فعالیت‌های فوتبالی به دلیل بحران کرونا بود.

 

برگزاری این بازی با حضور تماشاچیان همان زمان با انتقادهای زیادی مواجه شد چرا که در آن روزها ویروس کووید19 قاره اروپا را در نوردیده بود و به خصوص در ایتالیا و اسپانیا تلفات زیادی به جا گذاشته بود. یک خانواده انگلیسی که می‌گوید پدرش را به خاطر برگزاری همین بازی از دست داده حالا با انتقاد شدید از دولت این کشور به دلیل صدور مجوز این بازی می‌گوید هیچکس پاسخگویشان نیست.

 

1500488

 

خانواده ریچارد ماوسن که روز 17 آوریل در نتیجه ابتلا به ویروس کرونا درگذشته در گفتگو با روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گویند علت مرگ پدرشان، حضور در دیدار لیورپول- اتلتیکو مادرید بوده که هزاران هوادار اسپانیایی اتلتیکو مادرید هم در آن حضور داشته‌اند. درست در روزهایی که کووید19 در اسپانیا جان‌های بسیاری می‌گرفت.

 

خانواده ماوسن خواهان تحقیقات رسمی درباره برگزاری آن مسابقه شده‌اند. خویشاوندان ریچارد ماوسن به دیلی‌میل گفتند:" پدر ما 99درصد در روز حضور در آنفیلد برای تماشای  لیورپول- اتلتیکو کرونا گرفته. چون او به غیر از این اصلا از خانه بیرون نمی‌رفت و هیچ علامتی نداشت. ما می‌دانستیم که ویروس در بریتانیا هم گسترش پیدا کرده ولی وقتی دولت به شما می‌گوید که همه چیز مرتب است، شما هم گوش می‌دهید".

 

 

دیدگاه‌ها