کد خبر : 1687289 | 13 خرداد 1399 ساعت 12:24 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

زد و خورد ستاره NBA با تخریب‌گر اتومبیلش!

جی‌آر اسمیت، ستاره بسکتبال NBA در جریان تظاهرات در شهر لس‌آنجلس مردی که ظاهرا قصد داشته به اتومبیلش آسیب برساند را به شدت کتک زده است.

زد و خورد ستاره NBA با تخریب‌گر اتومبیلش!

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند جی آر اسمیت، ستاره بسکتبال NBA در جریان تظاهراتی که در اعتراض به نژادپرستی در آمریکا، بعد از مرگ جرج فلوید در این کشور، در گرفته بود مردی را که گفته می‌شود به اتومبیل او آسیب رسانده و شیشه ماشین را شکسته بوده زیر مشت و لگد گرفته و به شدت کتک زده است.

 

در تصاویری که درباره این حادثه منتشر شده جی آر اسمیت در حالی دیده می‌شود که با قد بلند و اندام ورزیده‌اش به سمت یک نفر حمله‌ور شده و طوفانی از ضربات مشت و لگد حواله او می‌کند. رفتار بسیار خشن او در آمریکا جنجالی شده چرا که مشخص است بخش زیادی از ضربات توسط او به سر آن مرد زده می‌شود.

 

1500500

 

در نهایت دوستان اسمیت مداخله کرده و قربانی را از زیر دست و پای او نجات می‌دهند. مرد مورد اشاره هم از فرصت استفاده کرده و فرار می‌کند.

 

اسمیت بعد از انتشار این ویدیو به آن واکنش نشان داده و گفت:" یکی از بچه سفیدپوست‌های عوضی آمد و شیشه جلوی ماشین من را شکست".

 

اسمیت می‌گوید اتومبیلش در یک منطقه مسکونی پارک شده بوده و با فروشگاه‌هایی که غارت شده بودند فاصله داشته. او می‌گوید این حادثه در منطقه فیرفکس اتفاق افتاده.

 

1500498

 

اسمیت در ادامه توضیحاتش گفت:" من او را تعقیب کردم و حسابش را رسیدم".

 

ستاره سیاهپوست بسکتبال NBA می‌گوید علت این رفتار او نفرت یا نژادپرستی نبوده بلکه صرفا انتقام تخریب شیشه ماشینش بوده. او در ادامه گفت:" طرف نمی‌دانست شیشه ماشین چه کسی را شکسته و بلایی که باید، سرش آمد".

 

 

دیدگاه‌ها