کد خبر : 1687292 | 13 خرداد 1399 ساعت 12:32 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

مسئولان ورزش نقشی در آمدن او نداشتند

میراسماعیلی: تجربه درخشان از من بیشتر است

رییس فدراسیون جودو با تاکید بر اینکه تجربه محمد درخشان مخصوصا در مباحث بین المللی بیشتر از اوست، گفت: تمام قدرتمان را جمع کرده ایم تا هر آنچه که در توانمان است برای دفاع از حقانیت ورزش ایران و جودو به دادگاه CAS ارائه کنیم.

میراسماعیلی: تجربه درخشان از من بیشتر است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، آرش میراسماعیلی درباره آخرین اقدامات ایران برای جمع‌آوری دفاعیات جهت ارائه به دادگاه CAS برای رفع تعلیق جودوی ایران، اظهار کرد: ما به کمک سایر دوستان و مسئولان در حال جمع‌آوری مستندات و مدارک لازم برای ارائه به دادگاه هستیم و تمام سعی‌مان این است به طور قاطع از حق جودو و ورزش ایران در این پرونده دفاع کنیم. این پورنده و سناریو فقط مربوط به جودو نیست و بحث دفاع از حقانیت ورزش ایران در میان است. در این مدت هجمه سنگینی به بنده، فدراسیون جودو و ورزش ایران وارد شد اما سعی کردیم با سعه صدر موضوع را بصورت قانونی پیگیری کنیم.

 

رییس فدراسیون جودو در پاسخ به این سوال که آیا امیدواری برای رفع تعلیق جودوی ایران وجود دارد یا خیر، گفت: ناامید نیستیم. وکیل قهاری داریم و سفارت ایران در سوئیس نیز به ما کمک‌های خوبی داشته است. درخشان رییس سابق فدراسیون جودو که تجربیات گرانبهایی دارد نیز به فدراسیون اضافه شده و قطعا می‌تواند کمک‌های خوبی به ما داشته باشد. تمام قدرتمان را جمع کرده ایم تا هر آنچه که در توانمان است برای دفاع از حقانیت ورزش ایران و جودو به دادگاه ارائه کنیم.

 

وی در پایان درباره علت انتخاب سردار محمد درخشان رییس سابق و کهنه‌کار فدراسیون جودو که ارتباطات بسیار خوبی را با مسئولان فدراسیون جهانی دارد، گفت: درخشان ۱۴ سال رییس فدراسیون جودو بوده و تجربیات بسیار ارزشمندی در تمامی زمینه‌ها مخصوصا در مباحث بین‌المللی دارد که می‌توانیم از آن‌ها نهایت بهره را ببریم. شاید اختلاف سلیقه داشته باشیم اما هدف من از همان روز اول این بود که از تمام پتانسیل جودو استفاده کنم. ما حدود ۳ تا ۴ ماه است که جلسات خصوصی در این زمینه داشتیم و خوشبختانه در نهایت به تفاهم رسیدیم تا در کنار هم به جودو خدمت کنیم.

 

رییس فدراسیون جودو افزود: هر چند نمی‌توان وجود اختلاف نظر را انکار کرد اما وقتی هدف همه ما حفظ منافع ملی باشد باید از تصمیمات شخصی عبور کنیم تا با کمک هم بتوانیم به اهدافمان برسیم. من از همان روز اول قصدم این بود که از تمامی بزرگان جودو که می‌توانند کمک کنند استفاده کنم و قطعا درخشان نیز با توجه به تجارب بالایی که دارد می تواند به فدراسیون و جودوی ایران کمک کند.

 

میراسماعیلی تصریح کرد: باید اذعان کنم تجربیات درخشان مخصوصا در مباحث بین المللی بیشتر از من است و من نباید هر چیزی را پشت سر بگذارم تا به تجربه لازم برسم. باید از این پتانسیل به بهترین شکل استفاده کنیم تا در نهایت جودو پیشرفت کند. هدف ما کار کردن با فدراسیون جهانی است و نمی‌خواهیم روبروی آن‌ها قرار بگیریم. امیدوارم در نهایت با دعای خیر مردم، تعلیق جودوی ایران برداشته شود.

 

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان ورزش در آمدن درخشان به فدراسیون جودو مخصوصا در برهه حساس کنونی که پای تعلیق دائمی جودوی ایران در میان است، نقش داشته‌اند یا خیر، گفت: اصلا اینطور نیست. من از او خواستم که به جمع ما اضافه شود. از چند ماه قبل نیز جلسات خصوصی داشتیم و در نهایت به جمع‌بندی برای همکاری رسیدیم.

دیدگاه‌ها