کد خبر : 1687322 | 13 خرداد 1399 ساعت 14:52 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید مدیر ورزشی باشگاه آلمانی

رسمی؛ بازگشت مدافع فرانسوی به بارسلونا

ژان کلر تودیبو پس از یک دوره حضور قرضی کوتاه در شالکه به بارسا باز خواهد گشت.

رسمی؛ بازگشت مدافع فرانسوی به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، ژان کلر تودیبو ژانویه 2019 از تولوز به بارسلونا پیوست. در مدت زمانی حضورش در بارسا، او نتوانست مربیان را به خود متقاعد کند و پس از مدت ها نیمکت نشینی، زمستان گذشته به صورت قرضی به شالکه پیوست. قرارداد او قرضی با بند خرید 25 میلیون یورویی است. رقمی که با توجه به شرایط فعلی پس از شیوع کرونا، پرداختش از سوی باشگاه آلمانی غیرممکن به نظر می رسید.

 

 

1500536

 

 

تودیبو اما دوست داشت در شالکه بماند. او چندی پیش به اسپورت بیلد گفته بود:« در حال حاضر تنها روی ادامه بوندسلیگا و بازی های تیم تمرکز کرده ام و سپس به آینده فکر خواهم کرد. راستش را بخواهید، خودم را فصل بعد نیز در شالکه تصور می کنم.»

 

او تا به اینجای کار 10 بازی برای آبی ها انجام داده و حداکثر 5 بازی دیگر نیز انجام خواهد داد ولی قطعا به بارسا باز خواهد گشت.

 

 

1469893

 

 

این را یوخن اشنایدر مدیر ورزشی شالکه تایید کرد:« مهلت برای فعال کردن بند خرید دائمی تودیبو به اتمام رسید. تا 31 می(دو روز پیش) شانس جذب قطعی او را داشتیم ولی شرایط به گونه ای پیش رفت که تصمیم گرفتیم این بند را فعال نکنیم.»

 

اگر او در پروسه معاوضه بازیکن راهی یک تیم ایتالیایی(اینتر و یووه) نشود، از اورتون به عنوان جدی ترین مقصد تودیبو نام برده می شود. 

 

دیدگاه‌ها