کد خبر : 1687323 | 13 خرداد 1399 ساعت 15:25 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

گام بزرگ باشگاه کاتالان

اسپورت: توافق نهایی بارسلونا با لائوتارو مارتینز

طبق ادعای دیاریو اسپورت، بارسلونا با لائوتارو مارتینز بر سر تمامی مفاد قرارداد به توافق شخصی رسیده است.

اسپورت: توافق نهایی بارسلونا با لائوتارو مارتینز

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی پس از دو سال بازی برای اینتر قصد ترک این باشگاه و پیوستن به بارسا را دارد.

قرارداد لائوتارو با اینتر تا 2023 اعتبار دارد و در آن بند فسخ 111 میلیون یورویی هم گنجانده شده است. بندی که فعال کردنش در شرایط اقتصادی پساکرونا برای بارسلونا غیرممکن است و به همین دلیل باشگاه کاتالان در اندیشه معاوضه بازیکن با اینتر است.

در بارسلونا بر این اعتقادند که هدف لائوتارو هم تیمی شدن با لیونل مسی است ولی برخی منتقدان بر این باورند که دستمزد بالاتر در بارسا، لائوتارو را وسوسه کرده است.

 

 

1500537

 

 

ساعتی پیش دیاریو اسپورت نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کرد که این باشگاه با لائوتارو به توافق شخصی کامل رسیده و پیش قراردادی نیز به امضا رسیده است. بر این اساس، ستاره آرژانتینی اینتر قراردادی 5 ساله با بارسا امضا خواهد کرد و سالانه 12 میلیون یورو به علاوه بندهای متغیر نیز دستمزد دریافت می کند که سه برابر دستمزدی است که او اکنون از باشگاه ایتالیایی می گیرد. این توافق پشت پرده قطعا بازخوردی منفی از سوی اینتر خواهد داشت.

 

این البته یک توافق شخصی است و قسمت دشوار قضیه یعنی توافق با اینتر، هنوز باقیمانده؛ ولی بارسا خوشبین است که پس از توافق شخصی با بازیکن، مانع بزرگی را از پیش رو برداشته باشد.

پس از شیوع کرونا بسیاری معتقدند که نقل و انتقالات تابستانی پیش رو با تحولات بزرگی روبرو خواهد شد و دیگر امکان جذب بازیکنان با رقمی بالا وجود ندارد. باید دید بارسا این نظریه را باطل خواهد کرد یا خیر.

 

 

1498291

دیدگاه‌ها