کد خبر : 1687344 | 13 خرداد 1399 ساعت 16:47 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با گلوبو اسپورته برزیل:

برادر گواردیولا و افشای رویای او در مربیگری

پِرِ گواردیولا برادر پپ گواردیولا فاش ساخت که او دوست دارد روزی تجربه مربیگری در سطح ملی را نیز کسب کند.

برادر گواردیولا و افشای رویای او در مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از سال 2008 که هدایت تیم اول بارسلونا را قبول کرد، خیلی سریع توانست شایستگی هایش را به اثبات برساند. او با بارسلونا در اولین فصل حضورش فاتح سه گانه شد و در 4 سال مربیگری این باشگاه به تمام افتخارات ممکن دست یافت.

پپ سپس در بایرن و سیتی نیز عناوین قهرمانی متعددی را کسب کرد. پِرِ گواردیولا برادر پپ که یک ایجنت فوتبالی است و بخشی از سهام باشگاه جیرونا را نیز در اختیار دارد، در مصاحبه با گلوبو اسپورته برزیل گفت که پپ دوست دارد روزی سرمربیگری در سطح ملی را نیز تجربه کند.

 

 

1484338

 

 

در یکی دو سال گذشته فوتبال باشگاهی برزیل شاهد حضور مربیانی چون ژرژ ژسوس، خورخه سامپائولی، ادوارو کودت و رافائل دودامل بوده و گفته می شود شاید در آینده، یک مربی خارجی هدایت تیم ملی این کشور را نیز برعهده بگیرد. چند سال پیش شایعاتی در مورد حضور گواردیولا در سلسائو نیز مطرح شده بود.

 

 

Pere Guardiola | The Top 10 most powerful agents in football ...

 

 

پِرِ گواردیولا در مصاحبه گلوبو اسپورته گفت:« برادرم دوست دارد روزی سرمربیگری یک تیم ملی را تجربه کند ولی شما تمام جام های تان را با مربیان بومی برده اید و بعید می دانم در تیم ملی نیاز به یک مربی خارجی داشته باشید. در برزیل مربیان بسیار خوبی وجود دارند. رویای پپ این است که روزی سرمربی یک تیم ملی باشد ولی باید ببینیم اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. این ایده البته مربوط به آینده است و پپ فعلا چنین برنامه ای ندارد.»

 

لازم به ذکر است که پپ گواردیولا تنها یک سال دیگر با سیتی قرارداد دارد و فعلا خبری از تمدید قرارداد او نیست.

 

دیدگاه‌ها