کد خبر : 1687353 | 13 خرداد 1399 ساعت 17:32 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

کمیسیون هنگفت ایجنت رونالدو برای انتقال ژوائو

ژرژ مندس که همه او را به عنوان ایجنت کریستیانو رونالدو می شناسند،ر نقش اصلی را در رقم خوردن گران ترین انتقال تاریخ اتلتیکو برعهده داشت.

کمیسیون هنگفت ایجنت رونالدو برای انتقال ژوائو

به گزارش "ورزش سه"، ژرژ مندس مدیربرنامه های اکثر ستاره های فوتبال پرتغال است و البته ستاره های بزرگ کشورهای دیگر نیز جزو موکلین او محسوب می شوند. مهمترین و بزرگترین موکل او کریستیانو رونالدو است. مندس اخیرا توانست پدیده فوتبال کشورش پرتغال را با رقمی هنگفت به اتلتیکو انتقال دهد که برای بسیاری باورنکردنی بود.

اتلتیکو حاضر شد با 120 میلیون یورو ژائو فلیکس را از بنفیکا به خدمت بگیرد تا گران ترین انتقال تاریخ این باشگاه رقم بخورد.

 

 

1492107

 

 

رئیس باشگاه بنفیکا روز گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی فاش ساخت که ژرژ مندس بیشترین نقش را در این انتقال ایفا کرده است:« بسیاری می گویند ما به مندس کمیسیون زیادی داده ایم. بله این درست است اما منتقدان احتمالا با فوتبال و داد و ستد در این ورزش آشنایی ندارند. چه کسی فکرش را می کرد برای انتقال ژوائو 120 میلیون یورو نصیب باشگاه شود؟

در این راه مندس کمک بزرگی بود و ما نیز 10 درصد(12 میلیون یورو) به او کمیسیون دادیم. ژوائو ستاره و پدیده بزرگ ما بود و قصد نداشتیم او را مفت از دست بدهیم. برخی حسادت می مکنند و می گویند این مبلغ واقعی نیست یا آن را دریافت نکرده ایم ولی این خلاف واقعیت است.»

 

ژوائو فصل جاری نتوانسته ارزش هایش را ثابت کند و بیشتر درگیر مصدومیت ها مختلف بوده اما دیه گو سیمئونه و سران اتلتیکو اطمینان دارند که او ثابت خواهد کرد، ارزش پرداخت 120 میلیون یورو را داشته است.

 

 

1305354

دیدگاه‌ها