کد خبر : 1687354 | 13 خرداد 1399 ساعت 17:23 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

قانون شکنی ستاره سیتی لب ساحل! (عکس)

فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی قوانین مربوط به قرنطینه را شکسته است.

به گزارش "ورزش سه"، به بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس دستور داده شده است که در هر زمانی و به غیر از حضور جلسات تمرین قوانین مربوط به قرنطینه و رعایت فاصله اجتماعی را حفظ کنند تا شیوع ویروس کرونا در انگلیس کاهش یابد. حتی به بازیکنان نیز گفته شده است که از رفتن به مغازه برای خرید مایحتاج نیز خودداری کنند، زیرا حضور در چنین مکان شلوغی ریسک بالایی دارد و ممکن است ابتلای یک بازیکن به ویروس بسیاری از همبازیان او را نیز درگیر کند.

 

اما حالا فیل فودن، ستاره 21 ساله و بازیکن مورد علاقه پپ گواردیولا در ترکیب سیتی در ساحل مرسی ساید به همراه دوستانش حضور یافته و فوتبال بازی کرده است. تصاویری از این ستاره آینده دار انگلیسی منتشر شده که او به طور محسوس با دوستانش حین بازی کردن تماس فیزیکی داشته و این به منزله نقض قوانین قرنطینه محسوب می شود.

 

ممکن است باشگاه منچسترسیتی برای فیل فودن به دلیل این تلخف جریمه هم در نظر بگیرد. بازی های لیگ برتر انگلیس به زودی آغاز خواهد شد و تمرینات تیم های مختلف نیز چند روزی است آغاز شده است. فیل فودن در این فصل 32 بازی برای منچسترسیتی به میدان رفته و یک بار نیز برای تیمش موفق به گلزنی شده است. گواردیولا سبک بازی فیل فودن را با آندرس اینیستا مقایسه کرده است.

 

1500558

 

1500557

 

1500556

دیدگاه‌ها