کد خبر : 1687361 | 13 خرداد 1399 ساعت 17:52 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاس واسکز:

رئال این 11 بازی را می برد و قهرمان می شود

لوکاس واسکز اطمینان دارد که رئال در بهترین فرم ممکن به بازی با ایبار خواهد رسید.

رئال این 11 بازی را می برد و قهرمان می شود

به گزارش "ورزش سه"، تابستان 2015 بود که رافا بنیتس مربی وقت رئال درخواست جذب لوکاس واسکز را داد. او برای اسپانیول بازی می کرد ولی با پرداخت رقمی اندک به واسطه بندی در قراردادش می توانست به رئال برگردد.

 

 

1500533

 

 

لوکاس که محصول آکادمی فوتبال رئال است، به باشگاه محبوبش برگشت و در 5 سال گذشته یکی از ذخیره های طلایی رئال بوده است. هرچند او مورد علاقه بخشی از هواداران قرار ندارد ولی برای تمام مربیان رئال در سال های اخیر، یکی از بازیکنان تعیین کننده نشان داده است. سرباز کوچک رئال همواره ثابت کرده که می توان روی او حساب کرد.

 

دو هفته به شروع مجدد لالیگا، لوکاس در مصاحبه با شبکه اختصاصی رئال گفت:« 11 بازی باقیمانده و همگی برای ما حکم فینال را دارند. امیدوارم بتوانیم 11 پیروزی کسب کرده و فاتح لالیگا شویم. در حال حاضر روند تمرینات ما مثل دیگر باشگاه هاست. حالا با تمام نفرات تمرین می کنیم تا زمان از سرگیری لالیگا به بهترین هماهنگی ممکن برسیم. در کنار تمرینات ذهنی، کارهای بدنی و استقامتی نیز اهمیت بالایی دارند. معتقدم در بهترین فرم به بازی ها خواهیم رسید.»

 

لازم به ذکر است که اولین بازی رئال در شروع مجدد لالیگا 25 خرداد برابر ایبار در ورزشگاه دی استفانو خواهد بود. دیداری که ساعت 22 به وقت ایران برگزار می شود.

 

 

1474085

 

دیدگاه‌ها