کد خبر : 1687365 | 13 خرداد 1399 ساعت 17:59 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید و رد شانس جذب ستاره چلسی

رئال مادرید علاقه ای به جذب ویلیان، ستاره برزیلی و 31 ساله چلسی ندارد.

رئال مادرید و رد شانس جذب ستاره چلسی


به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ویلیان با باشگاه چلسی امسال به اتمام خواهد رسید و خود این بازیکن چندی قبل اعلام کرد با مدیران چلسی برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و در تابستان امسال و بعد از هفت فصل از این باشگا جدا خواهد شد. هنوز مقصد بعدی این وینگر تند و تیز مشخص نشده و اخباری در مورد علاقه آرسنال به جذب او منتشر شده است.

 

1489289

 

اما نشریه دیلی میل امروز مدعی شد بر خلاف شایعات، رئال مادرید شانس خرید ویلیان را رد کرده و علاقه ای به جذب این بازیکن در تابستان امسال ندارد. کهکشانی ها می توانند ویلیان را به عنوان بازیکن آزاد جذب کنند، اما شرایط این بازیکن برای قرارداد جدید آنها را منصرف ساخته است.

 

ویلیان خواهان تمدید قرارداد به مدت سه فصل دیگر با چلسی بود و ابی های لندن حداکثر تا دو سال حاضر به تمدید بودند. در واقع به نظر می رسد رئال مادرید نیز مشکلی مشابه دارد و حاضر نیست برای یک بازیکن 31 ساله قراردادی سه ساله منعقد کند. هنوز مشخص نیست مقصد بعدی ویلین کدام باشگاه خواهد بود و شایعاتی در مورد احتمال بازگشت این بازیکن به فوتبال برزیل نیز منتشر شده است، اما رئال مادرید بر خلاف گذشته علاقه ای به جذب این بازیکن ندارد.

دیدگاه‌ها