کد خبر : 1687369 | 13 خرداد 1399 ساعت 18:13 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوگوی سپیدرود به مزایده گذاشته میشود

طبق حکم شورای حل اختلاف شهرستان رشت، لوگوی سپیدرود در تاریخ ۲۵ خرداد به مزایده گذاشته خواهد شد و قیمت پایه آن ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است

لوگوی سپیدرود به مزایده گذاشته میشود

به گزارش ''ورزش سه'' ، داستان از این قرار است که یکی از اعضای کادر پزشکی (ماساژور، پزشکیار) سپیدرود برای دریافت مطالباتش علیه این باشگاه شکایت کرده و طبق قولی که مسئولان سپیدرود به وی داده بودند، قرار بود طلب این مربی به صورت اقساط پرداخت شود اما این اتفاق رخ نداد وی مجبور شد از این باشگاه و از وحید فدانی، قائم مقام مدیرعامل این باشگاه شکایت کند. دادگاه رشت با پیگیری این شکایت، تصمیم می‌ گیرد تا لوگوی سپیدرود را مصادره کند و به فروش بگذارد اما پس از ۸ ماه هنوز این اتفاق رخ نداده است و حالا طبق حکم شورای حل اختلاف، قرار است که لوگوی این باشگاه به مزایده گذاشته شود.

 

طبق این حکم، در تاریخ ۲۵ خرداد از ساعت ۱۲ تا ۱۳، لوگوی سپیدرود به قیمت پایه ۳۰ میلیون تومان به مزایده گذاشته خواهد شد، واقعا جای تاسف است که باشگاهی با این قدمت و این همه هوادار پرشور، به چنین روزهایی رسیده است و لوگوی این باشگاه ارزشمند تنها ۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شود. هواداران این تیم منتظر جواب مسئولان باشگاه بزرگ و ریشه دار سپیدرود در این زمینه هستند که چرا در طول این ۸ ماه هیچ اقدامی صورت نگرفته بود؟!

دیدگاه‌ها